Gå til innhold

Hvorfor redde Allyse?


Messias^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis forumet har bestemt at Allyse skulle ut, så har de det. Samme grunn som det ikke er lov å klage over å ha fått advarsler i forumet, eller kritisere moderering.

 

Forumet har ikke på noen som helst måte bestemt at Allyse skulle ut. Hvis du med forumet mener brukerne, moderatørene, administratorene, og forumstyret så har ingen av disse noe som helst med saken å gjøre. Det er urettferdig at vi som jobber med forumet skal få gjennomgå fordi det har skjedd noe i en annen del av nettverket. Mange av moderatørene i forumet har lang fartstid i forumet og kjenner derfor selvfølgelig Allyse. Jeg kan ikke svare på noen andres vegne, men jeg synes han er en ålreit kar. Poenget er at dette ikke er vår sak, og da holder vi oss stort sett borte fra den også. Årsaken til at mange ikke vil si noe er nok at de ikke vet nok om saken til å ta et standpunkt, og at vi som sagt ikke er involvert i saken. Vi har alle hørt både det ene og det andre om saken, men jeg vet at mye av det er rykter og i mange tilfeller ren løgn. Jeg håper bare at folk slutter å la denne saken gå ut over uskyldige medarbeidere som liker "jobben" sin, og som faktisk er de som får gjennomgå av reaksjonene som har kommet.

 

Det blir og også nevnt dette med kritisering, og årsaken til dette er jo at vi ikke ønsker at enkeltpersoner skal uthenges. Ved å kritisere en moderatørhandling på forumet kritiseres ofte 1 enkelt person, og dette kunne ofte vært løst mye raskere ved å ta kontakt med personen det gjelder eller forumstyret. Hvis ikke det fungerer så er det nok en grunn til det. Allyse saken har allerede fått stengt tråder på forumet, men det er pga kommentarer som er i brudd med våre retningslinjer da det gjelder høflighet o.l.

 

Rett meg hvis jeg tar feil:

-Det er opptil flere som ønsker å diskutere dette temaet, men i frykt for utestengelser ikke gjør dette?

-Det er opptil flere mods/admins som ønsker å diskutere dette, men har fått beskjed om at dette ikke skal diskuteres?

 

Denne tråden har jo levd i 6 sider alt, mens tidligere tråder har blitt stengt etter 1. Det kommer helt ann på hvordan folk diskuterer emnet. Alikevel bør folk være på vakt for å spre falske rykter. Jeg tror ikke admins/mods i sin helhet har et desperat ønske om å diskutere dette, men blir tvunget til det da det foregår på forumet og hvor blant annet vi blir utpekt som syndebukker. Jeg har heller aldri fått beskjed om å ikke diskutere det, men jeg tar det som en selvfølge da det ikke er min sak, og jeg ikke er ei sladrekjerring. Dessverre har jeg følt at jeg har blitt tvunget av dere brukere til å diskutere deler av saken (men ikke utover det jeg har skrevet her) pga at noen har gått til angrep på oss uskyldige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...