Gå til innhold

BF: Vietnam vs Far Cry


Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg et av disse spillene men vet ikke hvem. har prøvd Far Cry demoen og må si det var utrolig bra. men hvordan er Online spillingen på den? Har BF: 1942 og må si det er et veldig bra spill men er litt i tvil her. noen som kan hjelpe meg? :)

Endret av lavitz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

 

Om du må velge et av disse spillene å kjøpe, og til å spille online med, så tror jeg du kommer til å angre dypt og lenge om du velger far cry fremfor battlefield vietnam, du vil gå lei av far cry som multiplayer spill leeeenge før du engang tenker på å legge battlefield vietnam på hylla (hvertfal slik jeg føler det)

 

Når dette er sagt så er jo battlefield vietnam et rent multiplayer spill, å spille det i SP er bare tragisk :p

 

Mitt råd er å gå for battlefield vietnam :)

Lenke til kommentar
Har tenkt å kjøpe meg et av disse spillene men vet ikke hvem. har prøvd Far Cry demoen og må si det var utrolig bra. men hvordan er Online spillingen på den? Har BF: 1942 og må si det er et veldig bra spill men er litt i tvil her. noen som kan hjelpe meg? :)

Hmm.. du sier du skal kjøpe et av spillene og at du har prøvd demoen av far cry, så sier du at du HAR Battlefield Vietnam.. da er det vell ingen sak?

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar
Har tenkt å kjøpe meg et av disse spillene men vet ikke hvem. har prøvd Far Cry demoen og må si det var utrolig bra. men hvordan er Online spillingen på den? Har BF: 1942 og må si det er et veldig bra spill men er litt i tvil her. noen som kan hjelpe meg? :)

Kan noen svare meg på følgende hvorfor er alle såopphengt ii multiplayer. ?

Jeg har prøvd det og det er heller en dårlig opplevelse.

 

Når gjelder BFV Vs Farcry så ligger farcry lysår forran bfv når gjelder grafikk.

Lenke til kommentar
Kan noen svare meg på følgende hvorfor er alle såopphengt ii multiplayer. ?

Jeg har prøvd det og det er heller en dårlig opplevelse.

Akkurat, så multiplayer er altså ikke noe morsomt? Det var da fint vi fikk oppklart det da, det er nemlig masse folk her som sprer rundt seg med feilinformasjon om at det er så gøy å spille online og på LAN.

Lenke til kommentar

Ganske stor forskjell på BF1942 og BFV. I tillegg til kommentarer tidligere her, så er BFV STERKT vanedannende med utg.punkt i MP.

FarCry når forløpig ikke opp dersom man sammenlikner disse (mht MP, selvfølgelig).

Men - men, slike momenter blir uansett subjektive, så det beste er å lete fram noen omtaler, sammenlikne disse, og danne seg sin egen mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...