Gå til innhold

Mp3 spiller med batterikapasitet


Anbefalte innlegg

Anser sånne med patetisk flash minne på 128 mb som ganske uaktuelt uansett!

 

Da står en igjen med hardisk og lesing fra cd. Hardisk spillere har vel ikke batterikapasitet på mer enn 10 timer, og en kan vel ikke få de med annet enn innebygde batterier slik at en ikke enkelt kan bytte?

 

Er det altså kun lesing fra CD hvis en ønsker noe med bra batterikapasitet og mulighet for å bytte batteri?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville heller satse på HD-basert, doh eksemplet over ikke er noe å gå ut ifra.

 

Hva mener du med det?

 

Og; hva betyr "doh"?

 

En kamerat av meg har MP3-CD-spiller som hadde du kunne spille ca 2 timer med litt switching av sanger av og til. Ikke noe å skryte av.

 

De MP3-CD-spillere jeg har hatt har klart 8-10 timer greit på vanlige AA batterier. Uansett er ikke det poenget. Poenget er at om en reiser på ferie eller noe slikt så vil en gjerne ha muligheten til å bytte batterier, og det er overhodet ikke noe problem med billige AA batterier.

Lenke til kommentar

Doh, betyr "selv om" og har røtter i det engelske "though".

 

 

The NOMAD Jukebox Zen sports a 14 hour replaceable, rechargeable Li-Ion battery for extra convenience and longer playback time

 

Men, da blir du nødt til å styre med å kjøpe dyre 'spesial' batterier, ha dem lada, osv.

 

Så du har et godt poeng :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...