Gå til innhold

Ny cpu fan for xp 3000+?


DaffyDuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg jobber hos PCStyling.no, vi gjør ofte slike tester på varme. Vi har testet vår ice-cube for amd på en 2500+ over 24timer med snitt 98% cpu-belastning på et asus a7v600 kort. Temp lå stabilt på 42 til 44 grader. Med 20% overklokking (tilsv. 3200+) lå temp kun 1 grad høyere. I hvilemodus falt cpu-temp ned til under 40. Tror ikke 2700+ skal ligge så mye høyere.

Lenke til kommentar
Hei, jeg jobber hos PCStyling.no, vi gjør ofte slike tester på varme. Vi har testet vår ice-cube for amd på en 2500+ over 24timer med snitt 98% cpu-belastning på et asus a7v600 kort. Temp lå stabilt på 42 til 44 grader. Med 20% overklokking (tilsv. 3200+) lå temp kun 1 grad høyere. I hvilemodus falt cpu-temp ned til under 40. Tror ikke 2700+ skal ligge så mye høyere.

 

Gidder du å gi en link til den kjølern?

 

EDIT: Skriveleif

Endret av Kasp
Lenke til kommentar
Hei, jeg jobber hos PCStyling.no, vi gjør ofte slike tester på varme. Vi har testet vår ice-cube for amd på en 2500+ over 24timer med snitt 98% cpu-belastning på et asus a7v600 kort. Temp lå stabilt på 42 til 44 grader. Med 20% overklokking (tilsv. 3200+) lå temp kun 1 grad høyere. I hvilemodus falt cpu-temp ned til under 40. Tror ikke 2700+ skal ligge så mye høyere.

Er det her sånn...."produkter rett på senga" eller?

 

Sry, mente ikke å være slem :)

 

mvh Stian_A

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...