roaldteigen Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en 44pins kabel? HAr sett og spurt i mange nettbutikker, men ingen som har det? Mvh Roald
Manx Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Nå er det kanskje jeg som er litt grønn, men hva skal den brukes til?
Jarmo Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Tror han mener ATA 33 kabel, har mange, send PM........
roaldteigen Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 Jo nå skal dere høre hva jeg skal med en slik kabel! Jeg har en Amiga 1200 som jeg har tatt ned fra loftet, har fått fikset en 2,5" Hd med amiga OS og pakket med spill. Problemet er at amigaen min har 44 pinner ut , og en 2,5" disk også har 44 pinner inn. Dette er jo egentlig ikke noe problem alle amigaer med Hd ble levert med en 44pins kabel, men en slik har jeg ikke. Og det er atlså en slik jeg er på jakt etter. Hvis det ikke finnes lengre så må jeg lage meg en men det har jeg ikke så lyst å bruke tid på liksom.
sedsberg Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 (endret) Prøv på www.datakompaniet.no . De burde ha slike. Hvis ikke er det jo samme kabel de bruker til bærbare PC-er med 2,5" harddisker. (Btw: De 4 ekstra pinnene på denne kabelen er strøm.) Edit3: Sjekka nå. datakompaniet (www.amigashop.com) har 44-pins kabel til 124kr. KABINTIDE44 Intern IDE-kabel, 44-pin, for 1 stk 2,5 IDE 124,- DER tror jeg at jeg fant den rette. Endret 2. april 2004 av sedsberg
roaldteigen Skrevet 3. april 2004 Forfatter Skrevet 3. april 2004 Jepp det er den jeg er på jakt etter!!! Takker! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå