Gå til innhold

Forelsket i mobilen?


Anbefalte innlegg

Liker PC'n bedre, kan brukes til mere og jeg skjemmer den bort med nye ting hele tiden, dama blir nesten sjalu på PC'n men jeg får vel kjøpe henne ei Storm klokke eller no :) Mobilen er det bare mas med, særlig etter at mora mi lærte seg å sende sms *grøss*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vært hardt forelsket i mange av PDA'ene jeg har hatt... spesielt var jeg forelsket i Compaq Ipaq 3970'en min... med SS SilverSlider og alt! Den var rå... mobiler har bare vært en kommunikasjonsgreie for meg.

 

Nå har jeg en Qtek 7070, og den er sånn passe midt imellom, hvis Motorola MPx100 kommer isalg her ilandet, tror jeg kanskje jeg skal klare å forelske meg i en mobiltelefon også :p

MPx100 kommer ;)

 

Elsker min MPx200 :)

Lenke til kommentar
Det er en jævla ting du ringer og sender meldinger med for faen! Skjønner ikke hva det er med folk å mobiler! :wallbash::wallbash:

Det fins folk som har et annet syn på mobiler enn det du har :)

Ellers hadde nok aldri f.eks P900 kommet til verden..

(Nevnte bare et eksempel, ellers måtte jeg nevne så mange så ingen klager)

Lenke til kommentar

Kanskje jeg elsker mobilen min litt da, det skal jeg innrømme.. Hadde nok fått kjærlighetssorg hvis den hadde blitt stjælt ja, hehe... Men hva skulle jeg gjort om jeg ikke hadde fått tak i en ny i sølv :( Det måtte nesten ha vært verdens undergang det ja.. Men jeg skal passe godt på den :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...