Hoax Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 Liker PC'n bedre, kan brukes til mere og jeg skjemmer den bort med nye ting hele tiden, dama blir nesten sjalu på PC'n men jeg får vel kjøpe henne ei Storm klokke eller no Mobilen er det bare mas med, særlig etter at mora mi lærte seg å sende sms *grøss* Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) opz dobbelpost... Endret 2. april 2004 av Hoax Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 Jeg er forelska i mobilen min min 3650 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. april 2004 Rapporter Del Skrevet 2. april 2004 Jeg er ingen mobilofil men man kan nesten si ta jeg blir helt betatt av den mobilen jg ønsker meg.. Men forelska? tror ikke det nei.. Lenke til kommentar
tomgunnar Skrevet 2. april 2004 Rapporter Del Skrevet 2. april 2004 det er bare noe med designet på 6600 som gjør at jeg kan sitte å kikke på den i lange tider og vri å vende på den noen må jo være sånn å *glise* Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 2. april 2004 Rapporter Del Skrevet 2. april 2004 ja.. har nok vært foresleket i mobilen min, med en gang eg fikk min første mobil, en Siemens ett eller annent. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. april 2004 Rapporter Del Skrevet 2. april 2004 elsker ikke mobilen nei, damene først, men at mobil er en god hobby ja... ps. liker 6600 mere enn p900'en min... Go'klumpen Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 3. april 2004 Rapporter Del Skrevet 3. april 2004 Har vært hardt forelsket i mange av PDA'ene jeg har hatt... spesielt var jeg forelsket i Compaq Ipaq 3970'en min... med SS SilverSlider og alt! Den var rå... mobiler har bare vært en kommunikasjonsgreie for meg. Nå har jeg en Qtek 7070, og den er sånn passe midt imellom, hvis Motorola MPx100 kommer isalg her ilandet, tror jeg kanskje jeg skal klare å forelske meg i en mobiltelefon også MPx100 kommer Elsker min MPx200 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. april 2004 Rapporter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) ps. liker 6600 mere enn p900'en min... Go'klumpen Jeg ser på slike som deg i forakt Endret 4. april 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. april 2004 Rapporter Del Skrevet 4. april 2004 Vel, jeg lengter etter PC'en veldig ofte (når jeg er ute og reiser, bruker mye av tiden min foran en skjerm, tastatur og mus) og mobilen, uten tvil. Mobilen til Mp3 og PC'en til både arbeid og fritid. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. april 2004 Rapporter Del Skrevet 4. april 2004 ps. liker 6600 mere enn p900'en min... Go'klumpen Jeg ser på slike som deg i forakt forrakt kan være et tegn på misunnelse.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. april 2004 Rapporter Del Skrevet 4. april 2004 ps. liker 6600 mere enn p900'en min... Go'klumpen Jeg ser på slike som deg i forakt forrakt kan være et tegn på misunnelse.. Men bruker du seriøst 6600 mer enn P900? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. april 2004 Rapporter Del Skrevet 4. april 2004 nei, aldri aldri. @ Gandalf: Fly you fools Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. april 2004 Rapporter Del Skrevet 4. april 2004 Det er en jævla ting du ringer og sender meldinger med for faen! Skjønner ikke hva det er med folk å mobiler! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. april 2004 Rapporter Del Skrevet 4. april 2004 Det er en jævla ting du ringer og sender meldinger med for faen! Skjønner ikke hva det er med folk å mobiler! Det fins folk som har et annet syn på mobiler enn det du har Ellers hadde nok aldri f.eks P900 kommet til verden.. (Nevnte bare et eksempel, ellers måtte jeg nevne så mange så ingen klager) Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 håper ikke du får så sterke følelser for mobilen din at du tar utnyttelse av dens vibrator.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 LOL Skal vedde på at minst 95% sv dere har aldri hatt noen dame Morsom post!! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 LOL Skal vedde på at minst 95% sv dere har aldri hatt noen dame Morsom post!! Får vel også vedde på at en god del av folka her har skrevet sine kjærlighetserklæringer med et snev av ironi. Lenke til kommentar
Sonnenberg Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 jaaaa, jeg er bare dødsforelsket i min nye 6230 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 Kanskje jeg elsker mobilen min litt da, det skal jeg innrømme.. Hadde nok fått kjærlighetssorg hvis den hadde blitt stjælt ja, hehe... Men hva skulle jeg gjort om jeg ikke hadde fått tak i en ny i sølv Det måtte nesten ha vært verdens undergang det ja.. Men jeg skal passe godt på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå