Gå til innhold

Forelsket i mobilen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:love: Jeg var sykt forelska i 3650! (Den var ikke veldig pen, men det er jo det indre som teller) Har lidd av kjærlighets sorg siden 2 slemme menn med finlandshetter og øks kidnappet den... :cry:

 

Men livet går videre vet dere... Så nå tror jeg at jeg holder på å forelske meg i 7700&7610! :love:

Lenke til kommentar
Jeg er forelsket i min 6600. Vel, egentlig ikke, mer i en dame jeg kjenner, men 6600'en kommer på en trygg annenplass.

For å si det sånn stoler jeg mer på min 6600 enn jenter :p Den er alltid trofast og alltid til å stole på! Og svikter ikke når jeg trenger den mest;)

Lenke til kommentar

startac.jpg

 

Aaah...startac'en.. Enhver tv-skurk eller politi med respekt for seg selv hadde en slik på 90-tallet...

 

 

En og en halv dags standby, to timers taletid, umulige knapper, dårlig vektfordeling, man måtte lese gjennom alle meldingene for å komme til slutten av sms-innboksen, ingen polyfoniske ringetoner eller kamera. 2500 kroner med kontantkort i 1998.... Blir ikke bedre enn det. :thumbs:

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar
startac.jpg

 

Aaah...startac'en.. Enhver tv-skurk eller politi med respekt for seg selv hadde en slik på 90-tallet...

 

 

En og en halv dags standby, to timers taletid, umulige knapper, dårlig vektfordeling, man måtte lese gjennom alle meldingene for å komme til slutten av sms-innboksen, ingen polyfoniske ringetoner eller kamera. 2500 kroner med kontantkort i 1998.... Blir ikke bedre enn det. :thumbs:

husker en kamerat hadde den! oste av respekt da :D

Lenke til kommentar

Har vært hardt forelsket i mange av PDA'ene jeg har hatt... spesielt var jeg forelsket i Compaq Ipaq 3970'en min... med SS SilverSlider og alt! Den var rå... mobiler har bare vært en kommunikasjonsgreie for meg.

 

Nå har jeg en Qtek 7070, og den er sånn passe midt imellom, hvis Motorola MPx100 kommer isalg her ilandet, tror jeg kanskje jeg skal klare å forelske meg i en mobiltelefon også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...