Mooncat Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Hei! Har nettopp kjøpt meg spillet URU Ages Beyond Myst, fordi jeg har hørt mye bra om det. Men en ting... I begynnelsen av spillet kan man lage seg sin egen person. Men hvordan kan man justere den personen når den er helt svart? Skal figuren være det? Er litt vanskelig å justere ting som øyne og munn liksom...
Just_blank26 Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Nei, figuren skal ikke være helt svart. Det var hvertfall ikke sånn som du beskriver når jeg prøvde demoen for en stund siden...
Mooncat Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 Hei! Merkelig... Da skjønner jeg ikke hva det kan være fornoe galt... Har prøvd å justere skjermkortet, men figuren er og forblir like svart. Kjedelig! Noen andre som kan hjelpe meg med noen tips?
KriB Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Har du søkt etter patch som fikser det? På produsentens hjemmeside? URL står på pakken eller i manualen. Eller bruk Google
Mooncat Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 Hei! Nå har jeg nettopp installert Uru v1.2 patch, men personen er like svart. Er så rart fordi det er farge på de valgene jeg kan gjøre på høyre side! Flere tips?
oerhört Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Hei, høres ut som det er noe galt med grafikkort-driverne dine. Oppdater disse, samt evt. DirectX, for å se om det løser problemet.
Zen Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Har ikke svaret på dine problemer, men det har kanskje brukerne av forumet til Ubisoft. Her finner du hjemmesiden til URU: http://uru.ubi.com/us/ Håper du finner en løsning på problemet...
Mooncat Skrevet 2. april 2004 Forfatter Skrevet 2. april 2004 Hei hei! Takk for tipset! Fant ett sted hvor det sto; Intel Graphics Controllers are not supported as they do not meet the minimum video requirements of the game. Og selvfølgelig måtte jeg ha det kortet... Men men, nå vet jeg ihvertfall hvor problemet ligger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå