Frekkas Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 (endret) Gode gamle Skeelo - I wish Hello 1-I wish I was little bit taller, I wish I was a baller, I wish I had a girl who looked good I would call her I wish I had a rabbit in a hat with a bat and a six four Impala. Konge, husker den ja Last... Edit: eeh, nei, hente fram singelen mener jeg Endret 15. desember 2004 av Frekkas
Whiteshit Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Gode gamle Skeelo - I wish Hello 1-I wish I was little bit taller, I wish I was a baller, I wish I had a girl who looked good I would call her I wish I had a rabbit in a hat with a bat and a six four Impala. Konge, husker den ja Last... Edit: eeh, nei, hente fram singelen mener jeg "henta singelen" eg også
SkyMarshall Arts Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 (endret) Gode gamle Skeelo - I wish Hello 1-I wish I was little bit taller, I wish I was a baller, I wish I had a girl who looked good I would call her I wish I had a rabbit in a hat with a bat and a six four Impala. Konge, husker den ja Last... Edit: eeh, nei, hente fram singelen mener jeg "henta singelen" eg også Ja jeg fant singelen da så... Sammen med Haddaway, Rednex og 2 Brothers on the 4th Floor Come take my handI need you - just follow me. Two on the land, it's deep down inside of you... Come ta... osv Endret 15. desember 2004 av SkyMarshall
bortevekk Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 nelly ft christina aguilera-tilt your head back
Anbefalte innlegg