Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom senker prisene


Anbefalte innlegg

jg kommer til å holde igjen regninga for neste 6 mnd til jeg får se åssen kampanjen demmes blir. Om jg ikke blir fornøygd og må til å bind meg for 12 nye mnd er det goodbye bluecom for min del. Har vært kune i ca 2år nå. Er lei dette tullet. Det koster liksom bare 1000 kr for å avbryte abb.

Endret av Ulven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jg kommer til å holde igjen regninga for neste 6 mnd til jeg får se åssen kampanjen demmes blir.

Er du utenfor binding så får du de nye prisene så fort du yttrer ønske om det.

Du er ikke nødt til og betale 6mnd på forskudd, dette er fullt mulig og be om 3 måneders fakturaperiode.

Lenke til kommentar
WHAAAAAAAAAAAT?!?!?!?!?!? 550 FOR EN 2MBIT?!?!?!?!?!??!?!?! HVOR HVOR ?!?!?! Må jeg binde meg et år til da ?!!? jaja driter jeg i !  :dribble:  :dribble:

Hvis du klarer å spa frem 48kr til i mnd så får du 2200/640<-ikke glem upload! for 598 hos nextgentel!

Ja! Synd halvparten av oss ikke kan få Nextgentel da.

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt en hastighets endring. Ettersom det ikke var noe kampanje så slipper jeg 12 ekstra mnd'ene. Gikk fra 1 mbit til 549.- til 2 mbit til 549.-. Ettersom det ikke sto noe om at det var en kampanje så kan de iallefall ikke komme å si at jeg må binde meg på nytt. Det står svart på hvit på sida deres. så det så...

 

Edit: Har de kun redusert prisene på 1 og 2 mbits linjene??

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar
Nå er det bare avidi som er dyrt, de var blant de billigste på 1mbit for et år siden, nå er de klart dyrest!

Bare vent ca 2 uker, så kan du jo se hvem som er dyrest ;)

Avidi kommer til å banke alle på utlinjer i allefall og kommer til å gi en liten overraskelse om ikke lenge...

Men prisen justeres nok ikke... ( av det jeg vet )

Lenke til kommentar
Nå er det bare avidi som er dyrt, de var blant de billigste på 1mbit for et år siden, nå er de klart dyrest!

Bare vent ca 2 uker, så kan du jo se hvem som er dyrest ;)

Avidi kommer til å banke alle på utlinjer i allefall og kommer til å gi en liten overraskelse om ikke lenge...

Men prisen justeres nok ikke... ( av det jeg vet )

Ante ugler i mosen ved modemsbytte, tror jeg tviholder på avidi en stund til da ;)

Hva med nedlastning da, blir det å bedre? Sitter nå på en 1024/256 linje!

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Jeg betaler 399 i måneden for en 720/128 linje, men jeg syns at de burde gjort som telenor og gitt meg en 1024/256 linje der...

Nå har jo ikke TN og BC hatt samme produktene da, TN har hatt begrensninger og greier så jeg ser ikke helt hvorfor de skulle gjøre det du foreslår.

Hvis du er så heldig at du er tilknyttet en sentral BC selv bygger ut så kan det nok tenkes at det dukker opp helt andre produkter og priser med tiden.

Lenke til kommentar

Da har jeg også bestilt hastighetsendring. forløpig bare fra 720 til 1024. Blir deilig med litt mer upload. Også fått kvartalsvis isteden for 6måneder =)

Trodde først at jeg måtte binde meg mer, men er så klart ikke mer binding når jeg øker hastigheten. også lurte jeg på hvor mye jeg haddeigjen av bindingstiden min. Trodde jeg fikk ny bindingstid da jeg økte forrige gang opptil 720, (har trodd jeg har hatt bindingstid hele tiden) men hadde altså ikke noe igjen !!! Jippi!

 

så nå har jeg kjappere linje for 50,- ekstra i måneden og kan stikke fra svina hvis jeg blir misfornøyd.!!!

Lenke til kommentar

Det er noe som er litt rart her da. Jeg som har 1 mbits tok en hastighetsendring til 2 mbits linje. Samme pris, uten mer bindingstid. Men de som har 2 mbits linje fra før må ha nye 12 mnd'er bindingstid for å få de nye prisene.

La oss ta et eks. for å komme seg unna 12 mnd'er ekstra binding. La oss si at en har 7 mnd'er igjen på bindingen. Kan han da gå ned på hastigheten, betale 500,. for det, og etter det gå opp igjen på hastigheten for å få de nye prisene?? Da uten å binde seg en mnd ekstra. De 500.- sparer du inn veldig fort lell, ettersom de har gått ned 200.- i mnd'en på 2 mbits linja. Tungvindt måte, men det er jo en billigere måte å gjøre det på også...

Lenke til kommentar

ok nå har de senket prisen på 1024 linja med 100 spenn.

Har nettopp betalt en 6mnd regning. Vil jo uansett ned på den prisen i framtida...hvis man ikke for gjort noe med den regninga. Har følelsen av at jeg kommer til å betale 549 mnd ut bindingstida hvis jeg ikke gjør noe.

 

Er det meninga at alle abonnentene i min situasjon skal maile og be om å få den nye prisen? Blir endel mail for bluecom å behandle har jeg en følelse av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...