Gå til innhold

Google-leken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, dette er googleleken, her finner du bilder i googles bildesøk, og der kan man ikke finne animerte ting :ermm:

Du får ønske deg noe annet

Skrevet

Da dømmes vår venn KaYcH til livsvarig utestengelse av denne tråden! :mad:

Neida :roll: Vi bare ønsker oss noe, da hans ønske ikka var i tråd med reglene(les post 1)

Da erklærer jeg leken for åpnet ved å ønske meg et bilde av en oppblåsbar krokodille :p

Skrevet

Virker som en bulk i baugen for googleleken, spør du meg :ermm:

Kanskje han snakker om en billig nattfilm på TVN fra 1976 eller noe :p

Vi får vente litt på svar

Skrevet

Hehe. Jeg skjønner at dette kan være en utfordring. Men bildet finnes! Hint: prøv vanlig google-søk. Jeg vet dette var en liten nøtt, men litt utfordring skal man vel ha også ;)

Skrevet

Det verste er at jeg faktisk tror han kunne ha skreket det i mikrofonen.. PJP var en rå mann :D

330203.jpg

Jeg vil se et bilde av en ung James Earl Jones.. Til opplysning er det han som er stemmen til Darth Vader(for de som ikke visste det)

Skrevet (endret)

Du er for dårlig til å finne bilder aklla.. Ta leken litt seriøst og prøv å let istedet for å bare gi opp og komme med dårlige bilder og dermed dårlige forsøk..

Jeg sikter både til det bildet her og det bildet du la inn av en fyr i et pop band med rickenbacker.. Man ser klart og tydelig at den personen ikke er i noe pop band

EDIT: Jeg brukte selv 3 minutter på å finne et bilde av en ung James Earl Jones, så det er ikke vanskelig

Endret av SnittLeif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...