Gå til innhold

Google-leken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Captain_Quarc: noe av poenget her er at du skal finne bildene på google, noe du tydeligvis ikke har gjort så da teller denne :D

hp000529.jpg

Da vil jeg se et bilde av hodetelefonene mine; Sennheiser RS 120 :D

Skrevet
Captain_Quarc: noe av poenget her er at du skal finne bildene på google, noe du tydeligvis ikke har gjort så da teller denne :D

hp000529.jpg

Da vil jeg se et bilde av hodetelefonene mine; Sennheiser RS 120 :D

jo jeg har funet det på google :mad:

Skrevet (endret)

Joint Strike Fighter, pent fly :love:

Kommer hovedsaklig i 3 versjoner; en standard for vanlig bakkebasert luftforsvar, en hangarskipsbasert og en VTOL :dribble: utgave.

Pent fly :thumbup:

Captain_Quarc: Hvis det bildet var fra google, hvorfor er det da linket til forum uploads...... :hmm:

BTW grasluak: det er unødvendig å legge ut et bilde av en Mirage når noen ber om en F-35 :roll:

Endret av Icedude
Skrevet

Ok graslauk, fordi jeg synes synd på din ekstremt mangelfulle flykunnskap skal jeg være litt snill:

V10442.jpg

Da vil jeg se et bilde av Rand Al'Thor fra Wheel Of Time som spiller fløyte (dårlig formulert setning, men jeg tror dere skjønner hva jeg mener)

Skrevet (endret)
Icedude: Discovery er favoritten?  ;)

Det var da som bare f....., hvordan klarer folk å gjette sånn helt uten videre :hrm:

Har en merkelig interesse for militær luftfart i det hele tatt, en uvane som begynte i 2000....... :blush:

BTW: Gusto; jeg liker folk som kan sine Tomcat skvadroner, en av verdens beste Tomcat piloter (Dale ''Snort'' Snodgrass) fløy under det skjønne sparesset :love:

Endret av Icedude
Skrevet (endret)
Har en merkelig interesse for militær luftfart i det hele tatt, en uvane som begynte i 2000....... :blush:

Off topic: Jeg har hatt det siden "air combat" til ps1

rand_flute_text.jpg

(ikke drep meg om jeg tar feil :p )

Jeg vil se en sr-71 i en hangar

Endret av nd4spd
Skrevet
BTW grasluak: det er unødvendig å legge ut et bilde av en Mirage når noen ber om en F-35 :roll:

det var ikke meningen da.. :cry:

det sto at det var en F-35 så da tok jeg det..

har ikke peiling på fly.. :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...