Gå til innhold

Valgets Kval


Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg skal kjøpe ny telefon da min gamle 3330 begynner å svikte

(skjermen blacker av og til ut, menytasten virker halvveis og batteriet er så godt som kaputt). :dontgetit:

 

så i går kom det reklame fra expert der de selger nokia 3200 og samsung x100 for 149kr stk. med youngtalk.

Da jeg har youngtalk fra før, og ikke har mye penger passer dette utmerket for meg.

 

Nå vet ikke jeg hva jeg skal velge. Jeg sender noen tekstmeldinger og ringer når jeg skal si noe mer enn 160 bokstaver. :)

Så tekstmeldinger er ganske viktig for meg og jeg bruker t9.

 

Etter det så setter jeg java som ganske viktig(ikke nok til å velge noe dyrere).

Jeg kommer nok ikke til å spille så mye, men er greit å ha.

 

Funker Anno 1503 på disse telefonene?

 

Kamera er vel ikke akurat så viktig men et pluss.

Kan man kjøpe kabel til å koble til pc'n?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener å huske at X100 hadde mye minne. 9 MB hvis jeg husker riktig? Mye minne kan jo komme godt med hvis du skal ha mange java-programmer....

 

Jeg ville nok valgt X100. Har ikke prøvd noen av telefonene, men ut i fra spesifikasjonene (og forskjellen på tasteoppsettet til de to telefonene) ville jeg gått for samsung.

 

btw: les testene av telefonene her på amobil, så får du dannet deg et litt bedre bilde om hvordan telefonen er....

Lenke til kommentar

Har noen av dem mulighet til å koble til pc'n?`For å føre filer over fra pc'n.

Først tenkte jeg å kjøpe nokia'en og så samsungen men nå ble jeg i tvil her.

 

Jeg har ikke prøvd noen av telefonene, men det viktigste er å ringe og å sende meldinger.

 

nokia har vel best software for sending av Meldinger mens tastene er rimelig tullete ( finnes det deksler man kan bytte ut med som har vanlige taster?)

Hvordan er det å skrive meldinger med samsung da?

 

Men samsungen ser ut til å være i metall mens nokiaen er Plastic Fantastic.

 

Grunnen til at jeg er så usikker er at når jeg først har kjøpt telefon så kan jeg ikke bytte før etter 12Mnd. da går abbonomentet ut.

Lenke til kommentar

"ville valgt Nokia 3200 den har kamera,radio og talopptaker samsung x100 har ingen av disse delene"

 

Dette er feil. X100 har taleopptak.

 

X100 er den klart beste telefonen, hvis du ikke trenger radio og kamera.

Kvaliteten på kameraet til 3200 er uansett ræva, og radioen er heller ikke noe særlig å skryte av. Dessuten sliter nokia med kvalitetsproblemer, særlig på billigmodellene.

 

Skal du ha god skjerm, og kvalitet, kjøper du samsungen. Det er heller ingen billig plastfølelse på samsungen, noe som er tilfelle med nokiaen. Samsungen har også et mye bedre og lekrere design. Dessuten slipper du å levere inn telefonen til service 3 ganger i året, noe du antakeligvis må med nokiaen

 

X-100 er best!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...