kyrsjo Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 kom på at debian har et program for overvåkning/hijacking av MSN etc. samtaler. Broren til en kamerat av meg satt på ruteren og brukte det... Ille... Finnes sikkert en windows-port av det. Men hvis lillebroren din uansett kopler opp gjennom din pc, kan det da ikke være så vanskelig å stenge msn-porten hans? Da er jo pc'n din ruteren han bruker!
Christer1 Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Skrevet 30. mars 2004 Går det ann å bruke denne her til å skjøte ledningene? 10 meter blir litt lite. eller kan jeg kjøpe denne her ? Også sette på sånne?
jorgis Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Går det ann å bruke denne her til å skjøte ledningene? 10 meter blir litt lite. eller kan jeg kjøpe denne her ? Også sette på sånne? Jepp, du kan bruke det, men husk på at du kjøper uskjermete kabler og kontakter. Kjøp heller skjermete kontakter og kabler (FTP).
Christer1 Skrevet 3. april 2004 Forfatter Skrevet 3. april 2004 Fikk til å dele filer Takker for guiden din!! Den hjalp veldig! Klarte det når jeg fulgte den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå