Dr. Mobius Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg bruker stort sett CDWOW (www.cdwow.com), de er billige og det er gratis frakt worldwide. Bruker også PLAYX (www.playx.no), kjempebra service og bra priser på spill
Dʋgɢtung Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Bruker bare Play.com jeg. Utvalget er greit, og prisene bra. Kjøper bare tilbudsspill der, da jeg ikke gidder å betale noe ekstra over 200 kroner.
kaiern Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Play.com og gamesmix Orka ikke fikse linker nå, slapp idag
Tandamram Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 CDon er en genial side! Spillet i postkassa med faktura Får det ikke bedre enn det. De leverer hurtig og må du ta i bruk returordningen sender de deg raskt en ferdig frankert konvolutt du kan returnere spillet i. Anbefales!
Shotgun Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 De få gangene jeg har kjøp spill på nettet, så har jeg brukt "Gamesmix". Tror ikke de er de billigste, men min erfaring er at de er raske. Dessuten så kommer spillet rett hjem i postkassa, men det er kanskje vanlig?
Hamsterino Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Jeg bruker stort sett CDWOW (www.cdwow.com), de er billige og det er gratis frakt worldwide. Bruker også PLAYX (www.playx.no), kjempebra service og bra priser på spill Blir det ikke fortolling på spill fra England over 200 kr? Ellers foretrekker jeg play.com.
OlaTK Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Jeg lurer også på om det er fortolling, eller merverdiavgift på spill over 200 kroner når du bestiller fra www.play.com el. www.cdwow.com osv? Noen som vet? Skal bestille for over 300 har jeg tenkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå