Gå til innhold

Hører det er en elektromesse i Spektrum i morgen..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann,

leste på et annet mobilforum at det skulle være en eller annen elektromesse på spektrum i morra eller i helgen og at det ville være muligheter for å kjøpe telefon der for en rimelig penge i forhold til hva man kan få i vanlige butikker.

Har lekt litt med tanken å skaffe meg en 6600, men det ender som oftest med at jeg bruker pengene på mer fornuftige ting. Uansett...noen som vet noe mer om denne messa og hva man eventuellt kan få ut av den med hensyn til kjøp?

Hvis jeg skal kjøpe meg noe blir det sannsynligvis med netcom abbonement hvis det er til noe hjelp.

Takk for meg.

EDIT: Etter å ha søkt på nettet i hele 10 sekunder fant jeg ut at det het "Elektrofil"... Jaja. Noen som har noe peiling på hva som skjer der utover svadapratet som står på hjemmesidene? Jeg bryr meg ikke om nye vaskemaskiner, sikter til kjøp av rimelig telefon..

Endret av walter_melon
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står også i PDF filen "Opplev mobilnyhetene fra Cebit", og blant disse står Siemens CX65, Nokia 7700/6230/7200, SE K700I. Kan bli spennende, må ned dit vet jeg.. :)

PDF'en ligger her

Skrevet

Har dritlyst til å dra dit! Hørtes gøy ut..

Må bare sitere noe fra siden jeg lo litt av, hehe:

Norges mestselgende artist, Liv Marit Wedvik, vil opptre og signere plater.
Lol! :D
Skrevet (endret)
Har dritlyst til å dra dit! Hørtes gøy ut..

Må bare sitere noe fra siden jeg lo litt av, hehe:

Norges mestselgende artist, Liv Marit Wedvik, vil opptre og signere plater.
Lol! :D

At Liv Marit faktisk selger plater i bøtter og spann er jo så sant så sant. Men spørs vel den typiske Liv Marit fan er å finne på noen elektronikkmesse for å si det sånn.. :dontgetit:

Er det bare på lørdag?

Endret av walter_melon
Skrevet

den er bare i oslo.

Skuffet egentlig, brukte tiden fra 10-14 der.

Så litt på K700 (prototyp som ikke funket) 7200,5410,6230

Var ikke så mye interessant for mobil/data interesserte følte jeg, men interessante ting var det=)

Skrevet (endret)

Jeg var der i dag. Fikk se den nye klapptelefonen til Siemens, prøvd den japanske S700 (Sony Ericsson) også fikk jeg så på K700. Den var ikke på, da.

OGSÅ fikk jeg prøve Nokia 7200! Den er grusom! Skjermen - til å være en klapptelefon - var sinnsyk liten. Jeg skjønner ikke hva Nokia driver med...

Endret av Wolf22
Skrevet

"Opplev nyhetene fra CeBit!" my ass! Den eneste telefonen jeg fikk testa var 6230, og den var ikke engang en nyhet fra CeBit. K700 var bare en kokkelimunke prototype (Wolf22, hvor fikk du testa S700? Ikke på SE standen, vel? For det var ingen S700 de viste fram der...). Siemens skuffa med bare en M65, som ikke hadde fungerende operativsystem. Nei, de holdt ikke det de hadde lovet syns jeg. :no: Men jeg fikk prøvd Ninja Gaiden, da... :w00t:

Skrevet

Sendte en mail til de elektrofil folka og spurte om de skulle komme til Trondheim. De sa at de ikke hadde planlagt det, men at jeg ikke skulle se bort i fra det. :)

Skrevet

Nei var dårlig med Cebit-nyheter. Men noen helt utrolige tilbud på mobiltelefoner! Var nok mer salgsmesse enn nyhetsmesse. Cebit-greiene var nok mest propaganda for å få folk til å dukke opp.

Skrevet
Cebit-greiene var nok mest propaganda for å få folk til å dukke opp.

Det fikk meg til å dukke opp... :p Ellers har jeg lagt ut noen bilder fra messa her, hvis noen ville titte... ;)

Skrevet (endret)
Cebit-greiene var nok mest propaganda for å få folk til å dukke opp.

Det fikk meg til å dukke opp... :p Ellers har jeg lagt ut noen bilder fra messa her, hvis noen ville titte... ;)

et passord skulle alltid ha vært fint :p (et bruker navn også når jeg tenker meg om..)

Endret av Remerser
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...