Gå til innhold

Coveret på Farcry


Anbefalte innlegg

Plateomslag er en kunst. Her finnes det samlere, internettsider og høyre priser. Dette gjelder vel stort sett LP-cover og ikke cd.

 

Etter mye overveielse har jeg kommet fram til at jeg syntes coveret på FarCry er skikkelig billig. Et cover kan jo som sagt hjelpe et spill å selge, men den hjelpen trenger jo ikke Farcry.

Hadde jeg sett FarCry uten å vite noe om spillet tror jeg ikke jeg hadde kjøpt det, eller det er kanskje litt sterkt sagt, men det hadde ikke fanget min oppmerksomhet.

 

Så hva er et bra cover dere, og hvor viktig er det? Har dere noen eksempler på et skikkelig bra cover?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gothic 2 har et vakkert cover. Synes også at Elders scrolls alltid har hatt stilfulle framsider.

Hadde faktisk tenkt å nevne Gothic 2. Det coveret er utrolig bra.

 

Jeg kjøper selvsagt aldri et spill utifra cover eller skjermbilder. Jeg leser omtaler og spillets hjemmeside først.

Lenke til kommentar
Gothic 2 har et vakkert cover. Synes også at Elders scrolls alltid har hatt stilfulle framsider.

Hadde faktisk tenkt å nevne Gothic 2. Det coveret er utrolig bra.

 

Jeg kjøper selvsagt aldri et spill utifra cover eller skjermbilder. Jeg leser omtaler og spillets hjemmeside først.

Den beste måten å finne ut om et spill er noe tess er vel å prøve demoen..

Lenke til kommentar
Gothic 2 har et vakkert cover. Synes også at Elders scrolls alltid har hatt stilfulle framsider.

Da har vi ikke samme cover på Gothic II, for det er ikke spesielt bra. Et lite bilde midt på, rett og slett. Morrowind-coveret var helt kurant, og Collector's Edition-boksen var utrolig rå da du kunne åpne den som en bok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...