Gå til innhold

Omtale av Far Cry (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Far Cry har ingenting å stille opp mot HL2 . Eneste du kan kjøre er Buggy Biler og båter på ett lukket område. Det er ikke såpass svært for det er nemlig grenser på øya.

 

Det er ekkel mouse smoothing i spillet så du kan ikke forvente god aim i MP delen.

MP delen består av enda mindre maps og kjedelige modes.

 

HL2 har nok litt mer å tilby i single player delen og ihvertfall multiplayer delen.

 

A.Ien i dette spillet er stokk dum, flere ganger jeg har sett dem stirre i en vegg.

 

Grafikk og nesten bra gameplay har dette spillet, mangler mye for å få meg til å sitte med dette.

Lenke til kommentar

A.Ien i dette spillet er stokk dum, flere ganger jeg har sett dem stirre i en vegg.

eg og har stått og sett på ein vegg mange ganger i far cry, har og stått og sett på alt frå blomster til steiner. ganske enkelt fordi alt ser så bra ut. og det kan ai'en få meine og ;)

 

du skal ikkje vere for sikker på at hl2 har noko meir å tilby ein far cry. personleg trur eg ikkje at hl2 når/vist/om det kommer kan måle seg med far cry, og ivertfall ikkje stalker :love:

Lenke til kommentar

Du (Tahiro) er nok offer for hypen min gode mann... Ingen av oss kan uttale oss om hvordan HL2 kommer til å bli. Ingen spill er perfekte, men singleplayerdelen er ihvertfall noe av det bedre jeg har spilt på svært lenge.

 

Når det gjelder MP er jeg ikke helt overbevist ennå. Er veteran i MOHAA så jeg ser mer fram mot Pacific Assault.

Lenke til kommentar

Må bare slenge meg på her, bra skrevet. Jeg er blitt drit glad i dette spillet, og er det beste spillet jeg har spillt på meget lang tid. Utrolig bra grafikk fin AI pluss mye mer. men fan a ekle de monsterene er, skvatt så jævlig første gang jeg møtte på dem gjør jo jævlig stor skade når de kommer hoppende mot deg. gleder meg til å spille videre.

Det må bare kjøpes.

Lenke til kommentar

Ja dette er UTEN TVIL den beste spill innvisteringa jeg har gjort, på Zeilor.no kostet det 379,- og det er uten tvil verdt penga :thumbs:

 

blir bare mer og mer :love: i det spillet der, HELT SINNSYKT

 

edit: :cry: blar litt rundt på dvdstrax.no og der selger de jaggu farcry til 299 :wow:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
2.6 ghz

256 ram

FX2500 128mb grafikk

 

funker FarCry på dette?

Du har litt lite RAM kanskje, men ellers har du i alle fall god nok hardware.

 

Her er det jeg kjører Far Cry på (ikke rare greiene :ermm: ):

 

AMD XP@1500MHz

768 MB SDRAM

Geforce2 MX 32MB (Under minimumskravet!)

 

Kjører 800x600 og detaljsettinger på en blanding av low og medium, og det går helt fint.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Medium er recommended til mine specs....det må være det mest krevende spillet jeg noensinne har spilt, men det ser jo fantastisk ut!

Krevende? Tja, skalerbart er vel en bedre måte å si det på. I forhold til de enkelte systemer det kjøres på synes jeg spillet ser helt fantastisk ut, enten det er i bunnen eller toppen av spekteret.

Lenke til kommentar

Dette spillet er faktisk bra. Faktiskt veldig bra. Og det går greit i 1024x768 med mitt 4400 kort og jeg har amd 2400 med 768 ram. Jeg får frem flere greier....ser noen forskjell på improved og default.....jeg så med en gang cold og cartoon, men jeg ser ingen forskjell på paradise/improved/default.

 

Hvor burde jeg se det?

Endret av rivaldo
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

spillet er veldig bra men blir litt ensformig når du har spilt en stund syns jeg..

det er liksom det samme hele tiden "gå hit og ikke forvent at du kommer til å få gå dit i fred og ro"

ganske artig å snike seg innpå folk bakfra og sette et velplasert skudd i nakken, men selve historien til spillet forsvinner litt liksom mens du spiller.. (mener jeg da)

det som var så utrolig tøft med half life var jo historien, mystikken og de vitenskapelige prosjekta osv

en remake av half-life 1 i hl2 sin motor hadde vert kult :p (hvorfor gidder ingen å gjøre sånt? det hadde blitt stort viss de satset på rett spill, tror jeg da)

 

Men tilbake til far cry, er ganske enig med en 9'er, spillet er et av de bedre fps til pc, og det gir ganske mangen timer med underholding :)

 

er utrolig spennende når du springer rundt i bushen med kikkert, og hører gromme lyder fra en busk, som rett etterpå det bykser et lite monster ut av og springer for harde livet og håpper mot deg på VELDIG kort tid.. :D

Endret av [Shinobi]
Lenke til kommentar
' date='14/07/2004 : 11:52'] en remake av half-life 1 i hl2 sin motor hadde vert kult :p (hvorfor gidder ingen å gjøre sånt? det hadde blitt stort viss de satset på rett spill, tror jeg da)

Jeg har faktisk kommet over et rykte som sier akkurat dette. HL porta til Source-motoren ... det hadde vært fett ja! :yes:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...