Thomaszz Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Hallayz Jeg har et problem når jeg spiller CS. Noen spillere fra begge lag er så mørke at jeg ikke ser forskjel. Dette skjer ikke lyse områder, men det skal ikke mye mørke til før jeg ikke ser forskjel. Hvis jeg venter, skyter de meg, hvis jeg skyter, dør kansje en på laget, og jeg blir kansje kicket. Hva gjør jeg??
DevN Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 http://www.entechtaiwan.net/util/ps.shtm Vær snill å ikke gi deg noen alt for store fordeler, da kan vi regne deg som cheater. Ellers kan du skru opp gamma og brightness i CS. Lykke til!
Thomaszz Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Skrevet 21. mars 2004 Takk, fant problemet Jeg prøvde å få mer lys med skjermkortdriveren men det gikk ikke av en eller annen merkelig grunn, så jeg bare oppgraderte driverne. Det ble lysere, men nå, er det på litt lengre avstand, vanskelig å se forskjell på spillerne
MrLee Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 um, du har ikke brightness på skjermen skikkelig lav elns?
Thomaszz Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Skrevet 21. mars 2004 Nei, jeg tror jeg har en mørk skjerm. Brightness er på 60%
nAz-guL Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 En ting som kanskje kan hjelpe deg litt er: hud_centerid 1 (tror det er det den heter) Da vil du få en infolinje om spilleren like under sikte. Da ser du kjapt hvem lag personen er på ved å se på fargen på den linja. nAz-guL
Thomaszz Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Skrevet 22. mars 2004 Den har jeg på, men det tar litt lang tid før den kommer fram, og den kommer ikke frem i det hele tatt på litt lengre avstand
DevN Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Den har jeg på, men det tar litt lang tid før den kommer fram, og den kommer ikke frem i det hele tatt på litt lengre avstand Har også en del problemer med den. Men er mulig det er jeg som er litt dårlig å sikte, eller så er siktet litt ustabilt i forhold til personen man sikter på. Men har aldri tatt tak i det, siden jeg spiller så lite, og da er det bare en bagatell.
En Tiger Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 jeg har selv hatt det problemet med mørk skjerm og se forskjell osv... men powerstrip fikser biffen. Søk etter powerstrip på google og statsen er i boks
DevN Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 (endret) jeg har selv hatt det problemet med mørk skjerm og se forskjell osv... men powerstrip fikser biffen. Søk etter powerstrip på google og statsen er i boks Eller følg linken jeg gidde deg tidligere. [quote name=Den kule zalo'en. ]http://www.entechtaiwan.net/util/ps.shtm Vær snill å ikke gi deg noen alt for store fordeler, da kan vi regne deg som cheater. Ellers kan du skru opp gamma og brightness i CS. Lykke til! Den smileyen ( +-->) kom av seg selv. EDIT1+EDIT2 = Leifz. Endret 22. mars 2004 av zalo
Janivars Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Kjøp deg en ny skjerm du... Det er no dritt med mørke skjermer
DevN Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 (endret) Kjøp deg en ny skjerm du... Det er no dritt med mørke skjermer Hvis han kun skal kjøpe ny skjerm for å mer lysstyrke, så tror jeg det er noe galt med han. Kommer jo an på prisen, men, men... Anbefaler Powerstrip fortsatt! OT: Janivars: Seriøst, har du kun 2.4 mhz? Endret 23. mars 2004 av zalo
Thomaszz Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Skrevet 23. mars 2004 Takker så masse for hjelpen. PowerStrip gjorde susen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå