Artistic.Hipster Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Tok en bagle sjekk på pc'en i dag og fant ut at jeg hadde 3013 virus på pcen(ikke veldig gøy) Og bagle viruset ødelegger exe filene dine, og selfølgelig var alle spill og programmer infisert. Men da jeg inntallerte BFV på nytt så ble ikke punkbuster innstallert, virker som filen fra cd'en er ødelagt eller noe, finnes det noen plass på internett hvor man kan laste ned bunkbuster til BFV, jeg vil ikke innstallere det enda en gang Det viser at det er innstallert hvis man går inn på "legg til/fjern programmer" fra kontrollpanel, men når man går inn på spillet og prøver å sette på PB så står det bare "cannot enable punkbuster"(Jeg bruker ikke koder, og spillet er kjøpt i butikk)
osmoen Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 kjør punkbuster-installasjonen fra bfv cd3 virus infiserer ikke filer skrevet på cd
Artistic.Hipster Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Skrevet 21. mars 2004 kjør punkbuster-installasjonen fra bfv cd3 virus infiserer ikke filer skrevet på cd Takker, lurte på hvor det lå(sjekte bare cd 1 )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå