Gå til innhold

Hva klokker du din Power Color 9800pro til?


Anbefalte innlegg

Heisann :) lagt merke til at utrolig mange har Power Color 9800pro kort her, jeg også :) hva om vi legger ut overklokkingen vi har her, evt. flashing, og hvilken kjølig vi har. Problemer og løsninger kan også bli diskutert

 

BIOS: 9800XT

CORE CLOCK: 425,25

MEM CLOCK: 369,00

KJØLER: Thermaltake Giant II

 

Får noen merkelige artifacts i Battle of Proxycon, og Troll's Lair... Men alle spill funker fett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det virkelig nødvendig å overklokke kortet allerede nå? Får mitt på tirsdag, tror ikke det bilr overklokking med det første. Det eneste jeg kan komme på er at man får litt høyere brife-score i 3dMark 2003... Det er unødvendig, det! ;)

 

EDIT: Ja, de leifer...

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Ser at de fleste av dere som har 9800xt bios har problemer med battle of proxycon og trolls lair, jeg har et Sapphire 9800pro med 9800xt bios, har akkurat samme problemet. Temelig irriterende, men har spilt flere spill som krever DirectX9 og har ikke opplevd det problemet...

 

spill prøvd:

Far Cry og Street Legal 2 begge er DX9b spill.

 

btw klokke frekvens:

Core: 445

memory: 385

til vanlig

Kjøling: Artic Cooling VGA silencer.

 

Når jeg bencher

Core: 490mhz

memory: 395mhz

samme kjøling :thumbs:

Lenke til kommentar

Hittil har jeg kommet til:

 

Bios: standard 9800pro

Core: 445

Mem: 364.5

Kjøling: Magnum GPU

 

Har nok en goood del mer å gå på på mem og core her, men fikk litt blandet med artifacts (meget små) i Nature testen i 03 så jeg klokket ned core litt. Får se når jeg får bedre vanntemp (ligger rundt 30c nå).

 

Edit: samt jeg var tom for god kjølepasta og måtte bruke noe gammel Coolermaster ett eller anna :p

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...