Gå til innhold

nye spill i 2004


Anbefalte innlegg

det kommer mange spill i 2004 som jeg venter på,noen har blitt annonsert andre ikke.her er listen over spill som kommer i siste halvår 2004 som jeg venter på:

ghost recon2

serious sam2

c&C3 Tiberium Twilight

DNF(man kan jo håpe)

starcraft2(kansje i 2004 eller 2005)

 

det spillet jeg håper mest skal komme er Tiberium Twilight,det spillet har jeg vente på i årevis.

 

har altid vært en stor c&c fan,men med generals ødela ea mye av troen i c&c spillene.

generals er ikke et c&c spill,det skulle ikke ha brukt c&c navnet etter min menig.

spillet har jo ikke historie,det er bare en surr av skirmish brett som er satt sammen.det ble litt bedre med mission pakken zero hour som hadde litt historie,ikke mye.

 

der er warcraft3 og mission pakken frozen throne mye bedre,der er et meget bra rts spill.

 

jeg har alle c&C spillene siden redalert,men vist ikke ea gjør noe drastisk tilbake til det gamle vil ikke jeg kjøpe noe mere c&C spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

ghost recon2 - nei

serious sam2 - neppe siden det på sett og vis allerede er ute

c&C3 Tiberium Twilight - aldri, dette spillet blir aldri til å komme :(

DNF(man kan jo håpe) - mitt tips er desember 2005

starcraft2(kansje i 2004 eller 2005) - svært tvilsomt at det vil komme i den tidsperioden

Lenke til kommentar
Serious Sam 2 er vel ute? Serious Sam 3 er det nok du venter på ;)

Og jeg tror heller ikke at Starcraft 2 kommer i år, men vi kan jo håpe...

nei serious sam2 er ikke kommet ut,du forveksler det med serious sam the second encounter det er ikke serious sam2.

 

croteam for mere info on serious sam2.

Lenke til kommentar
Serious Sam 2 er vel ute? Serious Sam 3 er det nok du venter på ;)

Og jeg tror heller ikke at Starcraft 2 kommer i år, men vi kan jo håpe...

nei serious sam2 er ikke kommet ut,du forveksler det med serious sam the second encounter det er ikke serious sam2.

 

croteam for mere info on serious sam2.

Aha, for meg så er Serious sam the first encounter og second encounter to forskjellige spill, 1 og 2.

Lenke til kommentar

Som Elyas sier så kommer StarCraft 2 garantert ikke i år, det er ikke sikkert vi får se det i det hele tatt, men jeg håper at det er underveis og at blizzard offentliggjør det på E3 i mai. Det ville være synd om vi ikke fikk se en oppfølger til det som jeg mener er det beste RTS spillet som noen gang er laget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Generals er vel et like mye c&c spill som Red Alert 1, 2 og tiberian sun. Hele grunnprinsippet går jo ut på at man begynner med en base, må bygge bygninger som bygger soldater, høste ressurser og krige.

beklager, men der tar du kraftig feil.

det er faktisk en grunn til at stort sett hver eneste c&c supporter ble skuffet over generals.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...