Gå til innhold

Tannregulering er hipt


L..

Anbefalte innlegg

Kjøss meg et vist sted.

Hvorfor var det ikke på mote når jeg hadde tog linje oppe og nede??

 

Showbiz-stjerner som Tom Cruise og Britney Spears skal ha bidratt til å svekke britisk ungdoms skepsis til tannregulering. Men gjennombruddet kom da prinsene William og Harry for noen år siden viste seg offentlig med regulering, skriver Daily Telegraph.

Hentet fra dagbladet.

 

Jeg sier bare: Helt på trynet. (bergens utrykk) :roll::dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke minst når du hiver i deg en hubbabubba for å si ######. Fordi du kom nettopp på at du hadde regulereing. Og tyggisen henger fast over alt.

 

Jeg gjorde det nemelig rett etter å ha stått opp og hastet til skolen. Gjett om jeg ble forsinket. :lol:

Lenke til kommentar
- Jeg har hatt pasienter som bestilte time ene og alene for å få tannregulering. De ble dypt skuffet da jeg sendte dem på dør med beskjed om at de ikke trengte slik regulering og derfor ikke fikk noen heller, tilføyer Sandler.

 

Skjønner meg ikke på folk som følger moter blinde som høns.

Lenke til kommentar

Hadde en kompis fra Brasil, han var 25 år og hadde tannregulering. Der nede var det et statussymbol, fordi det viste at du hadde nok penger til å kunne fikse på utseendet. Ble sikkert litt kjipt da han kom hit til Norge og alle bare syns det så råteit ut med tannregulering på en "gammel" mann :D

Lenke til kommentar

Jeg har hatt togskinner i kjeften i evigheter (sikkert 4 år). Jeg så ut som en tog ulykke før jeg fikk det på. Men nå har jeg heldigvis fått greiene av.

 

Jeg skjønner ikke at de kan kalle det mote, det er jo ikke noe man velger. Det er noe man har fordi det er nødvendig. (til en viss grad)

Lenke til kommentar
Tøff historie: Eg pelma ein ball opp i trynet på ein av vennane mine så den traff huden forran togskinna. Han fekk vondt, og byrja og blø trur eg. Han klikka, og pelma ballen etter meg, og bomma, og måtte hente ballen!

wow... det var litt av en historie :roll:

 

ontopic: Togskinner var stygt og er fortsatt stygt. Ikke bare er det stygt, men det er også bare i veien og sikkert ikke noe behagelig å måtte bruke. Så jeg kan ikke fatte hvorfor folk oppsøker tannlege for å få satt inn togskinner bare pågrunn av det er på mote og ikke pågrunn av at man trenger det.

Lenke til kommentar
Tøff historie: Eg pelma ein ball opp i trynet på ein av vennane mine så den traff huden forran togskinna. Han fekk vondt, og byrja og blø trur eg. Han klikka, og pelma ballen etter meg, og bomma, og måtte hente ballen!

what the hell :ermm:

 

Hvem bryr seg om hva som er kult. Jeg skal begynne å gå med skitten bokser på hodet, tpkabel rundt beina og 24ports 100mbit switch i buksa. Går jeg lenge nok med det tipper jeg det blir inn.

Lenke til kommentar
Tøff historie: Eg pelma ein ball opp i trynet på ein av vennane mine så den traff huden forran togskinna. Han fekk vondt, og byrja og blø trur eg. Han klikka, og pelma ballen etter meg, og bomma, og måtte hente ballen!

what the hell :ermm:

 

Hvem bryr seg om hva som er kult. Jeg skal begynne å gå med skitten bokser på hodet, tpkabel rundt beina og 24ports 100mbit switch i buksa. Går jeg lenge nok med det tipper jeg det blir inn.

Tror jeg skal sette meg ned og lage klær av aviser. Dermed sparer jeg penger og jeg kan lese noe om jeg kjeder meg. :lol: Er ikke det en kul mote.

 

Men den tåler ikke vann og mye vind.

Kanskje den passer best for jenter da. :lol:

Slik at gutter som oss kan kose oss enda mer pga moten. Med engang det regner og litt vind, er det plutselig masse nakne damer rundt om kring. :lol:

 

Nei og nei for en verden. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...