Gå til innhold

Kva slags spelprodusent synest du er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Codemasters (for Operation Flashpoint serien)

Beklager å måtte pirke litt her... men Codemasters har aldri laget Operation Flashpoint serien. Det er BIS (Bohemia Interactive Studio) som har laget OFP spillene, Codemasters er kun utgivere.

 

Jeg synes faktisk det er viktig å skille på dette... hvis f.eks. Lars Saabye Christensen har skrevet en bok og f.eks Cappelen ville gi ut boken... Ville dere da ha sagt "jeg synes Cappelen har skrevet en veldig god barnebok med 'Mann for sin katt'"? Dere skjønner poenget.

 

Marek Španěl er i bunn og grunn mannen vi kan takke for OFP. Jeg anbefaler alle som gidder, å ta turen innom Bohemia Interactive Studio! Der kan dere lese om historien til BIS og OFP. Dere bør også sjekke ut fun.bistudio.com ...den er passordbeskyttet, hint; brukernavn er den russiske generalen fra CWC og passordet er klengenavnet hans... ;)

Lenke til kommentar

Blizzard Blizzard Blizzard og atter Blizzard..........Warcraft 1,Warcraft 2, StarCraft, Diablo 1 og Diablo 2 og Warcraft 3......... trenger eg og nevne meir......Best best best...Det kan umulig vera noken som kan macha det dere ingen andre som har laga noke som kan nerma seg med dei sinsjukt geniale spela der....!! Og alle vett jo at World of Warcraft og Starcraft Ghost kommer til og bli minst like bra...!!

Endret av kongekrabben
Lenke til kommentar

Så langt; Blizzard, Squaresoft (jeg har ikke prøvd noen av spillene som har kommet etter de ble Square-Enix så komenterer ikke det :p ), BioWare.

Ja kommer ikke på noen flere i farten som har utmerket seg stort hos meg.

 

Venter dog på forskjellige spill nå så får se hva de som har lagd dem kan utrette :p (les. FarCry, UT2004....mfl)

Lenke til kommentar
Så langt; Blizzard, Squaresoft (jeg har ikke prøvd noen av spillene som har kommet etter de ble Square-Enix så komenterer ikke det :p ), BioWare.

Ja kommer ikke på noen flere i farten som har utmerket seg stort hos meg.

 

Venter dog på forskjellige spill nå så får se hva de som har lagd dem kan utrette :p (les. FarCry, UT2004....mfl)

Ut2004 er komt ut i noen butikker... så LØP OG KJØP! :yes:

 

Fant dette på sidene til Elkjøp:

PCCD UNREAL TOURNAMENT 2004

Unreal Tournament 2004 inneholder helt nye kart, karakterer og lag.

399,-

Endret av DiskSpace10GB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...