Gå til innhold

Oppfinnsomme svensker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det på trynet? ikke dømme så fort, tenkte samme tanken for lenge siden. Og tror dere virkelig alle vil ha de glorete greiene med lys, spot og alt det sunbeam kommer med? Svaret er nei. Hvem tjener de mest på? hw entusiaster som surfet nettet rundt etter billigst mulig hardware? eller advokatkontor og store selskap som vil ta seg best mulig ut når det er møter med klienter osv? Det er et nisjeprodukt ja, men så kan de nok ta seg fyrstelig betalt på det og, for de som kjøper slikt bryr seg nok ikke så mye om prisen er litt høy..

 

Melba

Lenke til kommentar
Jeg vil ha ALT i børsta stål!! ALT!

Jeg vil ha børsta aluminium: Ser likt ut som børsta stål, men er både lettere og leder varmen bedre ut fra kabinettet via metallet. Siden aluminium er noe svakere brukes det tykkere plater, dette bedrer resonans-egenskapene til kabinettet Men Al-platene er likevel ikke så tykke at de kommer opp mot vekta til stål.

 

ComputerBoy: Æsj hark host Spy !! (At det er mulig å lage noe så glorete)

Lenke til kommentar
Jeg vil ha ALT i børsta stål!! ALT!

Jeg vil ha børsta aluminium: Ser likt ut som børsta stål, men er både lettere og leder varmen bedre ut fra kabinettet via metallet. Siden aluminium er noe svakere brukes det tykkere plater, dette bedrer resonans-egenskapene til kabinettet Men Al-platene er likevel ikke så tykke at de kommer opp mot vekta til stål.

 

ComputerBoy: Æsj hark host Spy !! (At det er mulig å lage noe så glorete)

enig med deg simen1 :) , lian li er tingen..

Lenke til kommentar

Råflott. Eneste som trekker ned er "Swedx"-merket. Er vel ikke akkurat de første med den idéen da. Børsta stål/aluminium er heller ikke dumt, men plexi-orgien med discolys har gått over alle støvleskaft. Blir bare patetisk. Men smaken er som arslet, er vel mange kjekke gutter som vil ha lysende pastellfarge-juletre på rommet sitt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...