Gå til innhold

Hvordan skifte lisensnummer i windows Xp Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke lov å bruke den samme lisensen av OS på to maskiner. Det er derfor det ikke virker. Man kan kjøpe en lisens til redusert pris hvis man trenger lisens på mer enn en maskin.

 

Enkeltstående SA koster 1200 kroner, hvis jeg husker riktig. Er ikke sikker på om du må ha OLP for å gjøre det på denne måten. Kikk hos for eksempel Ravenholm.no

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Det er ikke lov å bruke den samme lisensen av OS på to maskiner. Det er derfor det ikke virker. Man kan kjøpe en lisens til redusert pris hvis man trenger lisens på mer enn en maskin.

 

Enkeltstående SA koster 1200 kroner, hvis jeg husker riktig. Er ikke sikker på om du må ha OLP for å gjøre det på denne måten. Kikk hos for eksempel Ravenholm.no

Ja,nettopp det,derfor har jeg skaffet et nytt lisensnummer og vil ikke avinnstallere operativsystemet med alt jeg har gjort.Derfor skaffet jeg meg et nytt lisensnummer. :)

Lenke til kommentar

Er dere alle tette i nøtten ?

Fyren spør hvordan han skal bruke sin nye produkt nøkkel.

Hvorfor?

 

Fordi han har brukt samme nøkkel på 2 maskiner, men har nå gått til anskaffelse av lovlig registrasjonskode til maskin 2, men vil ikke avinstallere windows for å reinstallere det med den nye nøkkelen.

 

Flere av dere burde ha vært drunka ved fødsel...

 

http://www.google.com/search?q=changing+wi...UTF-8&hl=no&lr= <--- der har du det du trenger for å bruke den nye koden din.

Lenke til kommentar

Trådstarter skriver, sitat "Jeg trenger å skifte lisensnummer i min windows etter en installasjon av Win Xp pro.Noen som kan hjelpe meg?"

 

Opplysninger om at han har en ny nøkkel dukker ikke opp før klokken 13.00 dagen etterpå.

 

Det er ikke noe ukjent fenomen at folk bruker lisensnummeret som lekket fra (Dell)??, men som førte til at SP1 ikke funket. Dette medførte til at mange plutselig trengte å skifte nøkkel.... Derfor er ikke rart i det hele tatt at flere her tenkte på piratkopi.

Siden du tydeligvis er flinkere enn de fleste til å lese hele poster, og har rett til å kjefte på andre for at de ikke er like flinke som deg, så ber jeg herved om unnskyldning for mine innlegg i denne posten.

 

Takk for oppmerksomheten.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Er dere alle tette i nøtten ?

Fyren spør hvordan han skal bruke sin nye produkt nøkkel.

Hvorfor?

 

Fordi han har brukt samme nøkkel på 2 maskiner, men har nå gått til anskaffelse av lovlig registrasjonskode til maskin 2, men vil ikke avinstallere windows for å reinstallere det med den nye nøkkelen.

 

Flere av dere burde ha vært drunka ved fødsel...

 

http://www.google.com/search?q=changing+wi...UTF-8&hl=no&lr= <--- der har du det du trenger for å bruke den nye koden din.

Hvis han hadde skrevet den informasjonen med en gang har alt vært mye enklere.

 

Å nei vi er ikke tette i nøtta. Spydigheter liker vi dermot ikke.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Buuuhuuuaahhh, Lockedup.net snakket dumt om meiiii....

 

Herregud hvor grinete noen kan være.

 

Etter min mening skal et forum være til for å hjelpe andre. Hvis du ikke gidder, ikke svar... Og hvis du mener (les: er sikker på at) innlegget ikke følger retningslinjene, trykk på report knappen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...