Gå til innhold

hva vill dere gi N6600 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville gitt den karakter 9 :thumbs:

 

Grunnen til detter er at den har bra kamera, mye plass (minnebrikke på 32mb + 6mb i mobilen), Bluetooth, symbian, osv. Den har for det meste alt du kan stappe inn i en mobil.

 

Det eneste som trekker ned, er at den ikke har radio, og litt dorlig batteri.

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt den i bare 3 dager men foreløpig så tror jeg at jeg ville gitt den karakteren 7.

 

Minus:

Ikke radio

Dårlig batteri

STOR (Altfor stor i forhold til størrelsen på skjermen. Tykkelsen må man vel regne med, høyden likeså, men jeg kan ikke skjønne at det skal være nødvendig at telefonen er så bred. Telefonen er jo like bred som SE P900!

Klønete form (Bredden på telefonen og glatt plast gjør at den er litt vond å holde med en hånd. Og jeg har ganske store hender...:-) )

Ikke pop-port

Ikke stereo playback av mp3.

Treg (Menyene kan være noe trege, og våkner laaaangsomt når den har ligget stille en stund med skjermspareren på)

 

Pluss:

Lett å synce med PC

Flott skjerm

Nokia kompatibilitet (Hva gjelder ringetoner, logoer, java o.s.v)

Themes

God kalender/kontaktregister.

Utrolig god webleser, selv om dette ikke er Nokia's fortjeneste men norske Opera.

Endelig en proff Nokia telefon med skikkelig Bluetooth kompatibilitet.

Endret av Casle
Lenke til kommentar

Karakter 7:

 

Fordi Nokia med vilje har unnlatt å gi den funksjoner som stereo output bare fordi de snart lanserer en oppfølger med denne funksjonen og trenger en feature som lokker 6600-brukerne til å kjøpe ny mobil igjen. Og når vi vet at SX1 har både MP3 og Radio i stereo, samt MMC hotswap i en mindre of mer solid innpakning, fortjener ikke 6600 bedre enn en 7'er.

 

Men det er fortsatt en skikkelig bra mobil though :)

Lenke til kommentar
Karakter 7:

 

Fordi Nokia med vilje har unnlatt å gi den funksjoner som stereo output bare fordi de snart lanserer en oppfølger med denne funksjonen og trenger en feature som lokker 6600-brukerne til å kjøpe ny mobil igjen. Og når vi vet at SX1 har både MP3 og Radio i stereo, samt MMC hotswap i en mindre of mer solid innpakning, fortjener ikke 6600 bedre enn en 7'er.

 

Men det er fortsatt en skikkelig bra mobil though :)

Hvilken mobil er oppfølgeren til 6600?

Lenke til kommentar
Karakter 7:

 

Fordi Nokia med vilje har unnlatt å gi den funksjoner som stereo output bare fordi de snart lanserer en oppfølger med denne funksjonen og trenger en feature som lokker 6600-brukerne til å kjøpe ny mobil igjen. Og når vi vet at SX1 har både MP3 og Radio i stereo, samt MMC hotswap i en mindre of mer solid innpakning, fortjener ikke 6600 bedre enn en 7'er.

 

Men det er fortsatt en skikkelig bra mobil though :)

Utrolig enig i dette :mad:

Lenke til kommentar

Akkurat for meg er mobilen perfekt, trenger verken hotswap (har jo blåtann) og mp3 spillere har jeg nok av fra før, som leverer godnok kvalitet og er enklere ibruk og sånn...

 

Men skal jeg utsette noe så blir d dette:

Størrelsen: ikke stor til å være symbian akkurat da, men er ikke liten heller...

Joysticken: Joysticken er god og alt sånn, men er litt små hard... ikke noe særlig minus, heller 6600 joystick enn sx1 joystick da men...

Batteri: litt lite batterilevetid i forhold til de beste, men så drar jo skjermen jævlig mye strøm da...

 

vet ikke hva jeg skal sette jeg... blir vel 9, dette siden størrelsen og batteriet er jo ganske viktig i en mobil...

hmm.. vanskelig detta, blir vel til at den vipper på en 8/9 hos meg...

 

siden mange har tatt med sx1 så tar jeg også med den...

Hvis d ikke hadde vært for at de har fiksa mange av bugsene så skulle den ha fått 8, men den er jo ganske bra nå, men tastaturet er d som trekker mest ned...

Blir vel delt plass med 6600 egentlig.... mao. 8/9

Lenke til kommentar
Nå har jeg hatt den i bare 3 dager men foreløpig så tror jeg at jeg ville gitt den karakteren 7.

 

Minus:

Ikke radio

Dårlig batteri

STOR (Altfor stor i forhold til størrelsen på skjermen. Tykkelsen må man vel regne med, høyden likeså, men jeg kan ikke skjønne at det skal være nødvendig at telefonen er så bred. Telefonen er jo like bred som SE P900!

Klønete form (Bredden på telefonen og glatt plast gjør at den er litt vond å holde med en hånd. Og jeg har ganske store hender...:-) )

Ikke pop-port

Ikke stereo playback av mp3.

Treg (Menyene kan være noe trege, og våkner laaaangsomt når den har ligget stille en stund med skjermspareren på)

 

Pluss:

Lett å synce med PC

Flott skjerm

Nokia kompatibilitet (Hva gjelder ringetoner, logoer, java o.s.v)

Themes

God kalender/kontaktregister.

Utrolig god webleser, selv om dette ikke er Nokia's fortjeneste men norske Opera.

Endelig en proff Nokia telefon med skikkelig Bluetooth kompatibilitet.

7/8, men ellers helt enig.

Lenke til kommentar

den burde hatt stereo, burde hatt innebygget mp3 spiller, burde ikke hatt restriksjoner på videopptakeren, har litt treige menyer, den burde vært mindre og den burde vært lettere, den burde hatt mmc hotswap..

 

alle de positive tingene orker jeg ikke nevne.

 

jeg gir den derfor 6 (ville gitt sx1 8 eller no)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...