Gå til innhold

Doseter renere enn tastaturer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det største problemet er vel kanskje andre sine tastatur - har en fyr som jeg av og til hjelper med PC-problemer på jobben og tastaturet og musa hans er helt klissete. I tillegg er han en litt 'ekkel' fyr med som stadig er forkjølet og har under middels personlig hygiene.

 

Vasker bestandig hendene grundig etter at jeg har hjulpet ham :D

Lenke til kommentar
Les artikkelen her. Føler meg bittelitt truffet, selvom jeg drafset vaskekluten over tastaturet tidligere idag. Hvordan bør man egentlig rengjøre tastaturet og musa? Gode råd mottas med takk.

Tastatur og musen, for data elskere, er som en kvinnelig kjønnsorgan.

 

Ikke helt rent, men deilig! ;)

 

en sånn domestor papir fikser alt germs... anbefales! :thumbs:

Leses med humor..(også for moderatorer) :thumbup:

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Les artikkelen her. Føler meg bittelitt truffet, selvom jeg drafset vaskekluten over tastaturet tidligere idag. Hvordan bør man egentlig rengjøre tastaturet og musa? Gode råd mottas med takk.

okay dette stemmer sikkert. Jeg har vasket tastaturet mitt 1 gang siden jeg fikk det for 6 år siden, mens jeg vasker doen med jevne intervall.

 

tastaturet mitt er møkkete, og det er ikke bare støv.

Lenke til kommentar
eeeew! jeg har ikke vaska tastaturet siden jeg sølte cola i det og måtte rive ut alle knappene for ca 1 år siden... tenke seg til at jeg ikke har vært syk på 10år også :|

Det er fordi immunforsvaret vårt har blitt vant til å ta alt! :p

Det må en større tropisk bakteriehær til for å knekke oss nå.

Folk nå til dags opplever faktisk å bli syke av å få for lite bakterier i seg.

Tviler på at dette er en direkte årsak, men men.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Det har blitt et psykelig stress med bakterier! Hva har vi immunforsvaret til?! Hvis alt skal være helt sterilt er det jo klart at man blir syk den dagen man kommer i kontakt med litt bakterier.

 

Se bare på India f.eks. der selger de kjøtt fra gateboder i 40'c med fluer svirrende rundt og folk der lever da som bare det ;P

Lenke til kommentar

Bakterier finnes over alt, og det er jo sjølvsagt at dei overflater som blir mest brukt også er mest utsatt for bakterier.

 

Har ikkje tatt skade av å bruke ein PC enda, så eg tar ikkje dette så tungt. Som sagt, er jo dette me har immunforsvaret til.

 

Bakterie meg her og bakterie meg der, eg ville heller slikka eit tastatur enn ein dosete.

Lenke til kommentar

Da er det veldig merkelig at rengøringspersonale ikke har med i vaskeinnstruksen å rengjøre tastaturer. det har de ikke.

Har jobbet med et hygieneprosjekt for en av de store helseregionene i Norge, og de hevdet helt på alvor at det ikke var noe problemer med tastaturer og telefoner. Ikke vet jeg, vet at mange på jobben har utrolig grisete tastaturer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...