Gå til innhold

9700pro-->9800XT for 364,-


Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å ta et øyeblikk til skryte litt av servicen på amraam.no..

 

Club3d 9700pro kortet mitt nettet ned. Jeg sendte det inn og fikk tilbud om et Powercolor 9800pro i retur. Dette var absolutt en ok deal, men for moro skyld spurte jeg hvor mye det ville koste å få et Powercolor 9800XT.

 

Her er det festlige: Heller enn å ta utgangspunkt i mellomlegget fra PC9800pro til PC9800XT, så finner den ansatte tilbake til hva jeg betalte for mitt 9700pro (for halvannet år siden!), og trekker denne summen pent og pyntelig fra prisen på et 9800XT.

 

3989-3625=364,- :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller hva om noe hadde skjedd med mitt hercules gf 3 kort som koster 4995,- i november 2001..da hadde jeg faktisk fått penger tilbake...Det gjør gått å drømme litt..

alså man han jo 3 år reklamasjons rett så det burde være mulig..

 

 

fram med et 9 volts batteri og kortslutte litt?

Lenke til kommentar
Eller hva om noe hadde skjedd med mitt hercules gf 3 kort som koster 4995,- i november 2001..da hadde jeg faktisk fått penger tilbake...Det gjør gått å drømme litt..

Hvorfor skulle du få pengene tilbake? Det de vil gjøre er å gi erstatning i form av et tilsvarende/minst like bra produkt.

 

Hercules vil fortsatt også gi support på sine produkter selv om de har lagt ned grafikkortdivisjonen. Kan godt være at din forhandler hadde fått et annet Hercules GF3-kort i erstatning.

Lenke til kommentar

Jeg har kjempeerfaring med amraam og synes at servicen de utviser er helt glimrende, det eneste som plager meg er at de har flyttet fra der de holdt til før (det var fint å ha en så god butikk i gangavstand). Uansett, som sagt over, når butikker er såpass greie synes jeg det er litt trist at folk på død og liv vil utnytte dette...

Lenke til kommentar
:devil: det gjør ingenting å kortslutte et grafikk kort med garanti,ingen kan se det likevel ,hvis noen spør er det bare å si det ble overspenning eller noe i strømnettet,det er faktisk noe å vinne på det ,dessuten tjener de ganske mye penger fra før. grafikk kort som de har tatt dyr betaling for ,de har bare godt av litt tap :devil: Endret av frode20
Lenke til kommentar
:devil: det gjør ingenting å kortslutte et grafikk kort med garanti,ingen kan se det likevel ,hvis noen spør er det bare å si det ble overspenning eller noe i strømnettet,det er faktisk noe å vinne på det ,dessuten tjener de ganske mye penger fra før. grafikk kort som de har tatt dyr betaling for ,de har bare godt av litt tap :devil:

Og hvem er "de" ? Konkurransen på dette markedet er så hard at jeg tviler på at noen har for solide marginer å gå på.

Lenke til kommentar

Først vil jeg si at jeg er helt enig med tigerdip sine holdninger til nettbutikker som viser god service.

Spesiellt når man leser alle innleggene i forumet som handler om butikker som ikke viser til god service ovenfor kundene sine. Og når når det da endelig dukker opp en butikk som virkelig "leverer"; Så er holdningen "la oss utnytte dette maksimalt".

Til de dette gjelder; Prøv å vise litt etikette tilbake og slutt å oppføre dere som 14 åringer.

Lenke til kommentar
Eller hva om noe hadde skjedd med mitt hercules gf 3 kort som koster 4995,- i november 2001..da hadde jeg faktisk fått penger tilbake...Det gjør gått å drømme litt..

alså man han jo 3 år reklamasjons rett så det burde være mulig..

 

 

fram med et 9 volts batteri og kortslutte litt?

*Klappe* Enda en tulling som ikke vet hva reklamasjonsloven går ut på.

Lenke til kommentar

har god erfaring med de eg og! hadde en hansol 710E en gang i tiden.. den begynte å monge seg å forandre lyset av seg selv hele tiden... og ble værre og værre... eg hadde rotet vekk kviteringen. eg sa fra til amraam. de sendte ny skjerm på dagen, +seddel til å sende den eg hadde i retur... fikk nyeste hansol modell 17tommer uten at d kostet meg en krone :D

kan absulutt anbefalle de... :)

Lenke til kommentar
har god erfaring med de eg og! hadde en hansol 710E en gang i tiden.. den begynte å monge seg å forandre lyset av seg selv hele tiden... og ble værre og værre... eg hadde rotet vekk kviteringen. eg sa fra til amraam. de sendte ny skjerm på dagen, +seddel til å sende den eg hadde i retur... fikk nyeste hansol modell 17tommer uten at d kostet meg en krone :D

kan absulutt anbefalle de... :)

hansol har "på døra" garanti. (selv om jeg er mektig irritert over kvaliteten på skjermene) så må jeg si at du kunne fått enda bedre service om du hadde ringt rett til hansol :)

 

hei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...