Gå til innhold

Intellimouse 4.0 VS. Logitech mx510


Anbefalte innlegg

Hvis du liker mx700 sin form så bare gå for mx500-10....Da får du jo omtrent den samme musen men uten den plagsomme "henginga" til trådløse mus...

Mener også at fUnc og steelpad 4d er de beste musemattene.

 

Man kan ikke bare si at microsoft er de beste gaming musene, har mx300 selv og er SUPER fornøyd....opp til enhver, sensorene til mx musene kicker ass ialfall!!

Sensorene til mx musene er dårligere enn intelli sensorene.

Her er det om hvordan man opplever musen selv. Drit i spesifikasjonene på papiret. Det teller 0 og niks når det kommer til slutt om hvilken man skal kjøpe..

Det er sant.

HVor mange DPI?

Hvor god sensor?

 

 

Formen på musa er faktisk viktigst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Begge musene er meget gode.

Spiller du cs så gå for MX musen. Siden intelli 4.0 har en "lagg" i aimingen.

Trodde det bare var meg som merket "lagg" med intelli 4 musa... Jeg oppdaget lagg i q3 og i cs. Prøvde musa på andre maskiner med samme resultat. Derfor bruker jeg mx 500 musa i stede..

 

Kan "laggen" med intelli 4 gjøres noe med? noen tips eller tweaks?

Har prøvd mye, men noen acc fix (win2k fix) kan fungere.

Lenke til kommentar
Altså. Dette er den beste musa jeg har testa. Fikk den nettop. Den er lynrask og nøyaktig. Skal hardteste den skikkelig nå :)

 

Anbefales!!!!

fortell oss hvor fornøyd du er etter hardtestinga også da :yes:

 

vurderer så hardt og kjøpe denne

 

er bra at det er noen som har fått tak i denne og kan komme med personlig erfaring :thumbs:

Lenke til kommentar
Altså. Dette er den beste musa jeg har testa. Fikk den nettop. Den er lynrask og nøyaktig. Skal hardteste den skikkelig nå :)

 

Anbefales!!!!

fortell oss hvor fornøyd du er etter hardtestinga også da :yes:

 

vurderer så hardt og kjøpe denne

 

er bra at det er noen som har fått tak i denne og kan komme med personlig erfaring :thumbs:

Holder på nå :)

Lenke til kommentar

Har selv fUnc 1030 og IntelliMouse 4 og det er helt genialt. Lånte tidligere MX500 av en kompis, og den er ikke så god i hånden (på venstre side er det en forbanna irriterende kant) og den er rimelig tung iforhold til intellimouse, noe som irriterer når jeg spiller UT2k4.

 

Intellimouse4 er vel den beste musa for meg :) Kanskje for deg også ?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

for all del, fUnc er ingenting i forhold til Steelpad. Steelpad annbefales på det sterkeste, og den eneste grunnen til at den føles kald er fordi tempen ligger godt under 20 grader :p

 

Dessuten er den rask å varme opp, legge hånden der i ca 5sec, så er du klar for "strid".

 

 

Er det noe poeng med å bytte ut intelli 3.0 mot en 4.0? Er den bedre eller dårligere?

Lenke til kommentar
du får ikke steelpad i pakken.. dessuten er icematen større og gir mindre friksjon

IE 4.0 + Steelpad

 

Steelpad: Length 290 mm - Width 257 mm

 

Icemat: Length 254 mm Width 203.2

 

Bomma vel litt der.

Icematen som følger med overflate på 250 x 300 mm. Etter hva jeg vet er det den største musematten av dem alle...

 

Det er nemlig Icemat black 2nd Ed som følger med i pakken med Microsoft IntelliMouse Expl 4.0. Den nye utgaven 44% større enn den opprinnlige icematen.

 

Har selv inteli + icemat 2nd ed. og er veldig fornøyd med den kombinasjonen.

Lenke til kommentar
Icemat er stor, kald, bråkete og hard.

1. Jeg har aldri vært plaget over at min icemat er kald, detter er et problem som ikke eksisterer i mine øyne.

 

2. Stort er jo bare posetivt..?

 

3. Bråkete kan jeg ikke si den er. Lager en lyd men den lyden tenker du ikke mer på når du har brukt den i 2 dager.

 

4. Hard..? Skal en musematte være myk?

Endret av t0bben
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...