Gå til innhold

Intellimouse 4.0 VS. Logitech mx510


Anbefalte innlegg

Det med at musene er digg å holde i er en kun en individuel smaksak. Har prøvd både IE 3.0 mx500 og mx900 og har funnet ut at det bare er en vanesak. Synes selv ingen av dem er bedre enn den andre. Har ikke fått prøvd IE 4.0 men har heller ikke tenkt til å kjøpe ny mus med det første. Min mx900 :thumbs: holder som bare det, ingen etterslep i spill, som jeg kan merke vertfall. Det eneste noen kanskje vil se på som negativt med denne musen er at den er ganske tung i og med at den inneholder batterier. En ting som også en må merke seg med denne musen er at sensoren ikke er midt under musen men på siden, slik at før en venner seg til det kan den bevege seg litt rart, for eksemple når en snur musa.

Skal en ha en ny mus bør en selv dra til en eller annen butikk/kamerat og prøve ut de forskjellige alternativene for å selv gjøre seg opp en mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer også å kjøpe MX-510. Den ser helt rålekker ut. :dribble: Men hvor stor er den (cm-mål, takk! :) )?

 

Har liten musmatte og er redd for at jeg ikke skal få flyttet på musa... :p

 

Har ikke prøvd ut hvordan mx 500, 700 og 900 er å holde i, men har prøvd IE 4.0.

Den lå ikke noe godt i hånda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...