Gå til innhold

Far Cry GOLD

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto en hake på antistrof filtrering.. ER det AF??

ja

Ta av den? men anyway spilte spillet nå istad.. 1024 * 768 oppløsning, med very high på alt bortsett fra shadows.. Da funke det phett.. :cool:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

Dette spillet er helt sykt.... kjører alt på ultra high... grafikken er helt utrolig. alt er bumpmap og sånt, vannet er helt sinsykt.

veldig fengslende spill arti beste spillet i år. HL2 har en stor sko å fylle. doom3 tviler jeg på takler Far Cry.

men det blir litt små teit inni spillet når monstrer å sånt kommer, men men.

man kan kjøre bil,båt,fly.masse masse masse å gjørre

fysikken er jevlig bra laget alt som faller å rører på seg helt utrolig.

Ai er veldig bra. vansklig spill (sliter på Easy) men det gjør det bare gøy egentli.

mange mange fine speial effectr, MP er en bit for seg selv morsomt.

burde absoulutt kjøpes!

Skrevet
Dette spillet er helt sykt.... kjører alt på ultra high... grafikken er helt utrolig. alt er bumpmap og sånt, vannet er helt sinsykt.

Hvordan får du stillt opp alt til ultra high da? Er bare very high her, utenom på vannet.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

pirke gutt. bare for å si at alt er på det meste...

Skrevet (endret)

He he fått meg Far Cry! :yes: Kjøpt det på OBS i Stavanger. He he vet ikke hvorfor de solgte spillet 2 dager før lanseringen men pyt pyt.

Endret av Wooho
Skrevet

Gjør ikke meg noe heller. Kjøpte spillet i går, men glemte det på jobben. Kan tro jeg var sur når jeg kom hjem. Men, nå ligger spillet i bag'en min, så i kveld er det garantert FarCry! :yes:

Skrevet

Er det bare meg eller blir noen andre litt sånt småskremt

av og tusle inn i noen mørke tunneler kl.3 om natta?? :scared:

Skvatt ett par ganger når de genmodifiserte dingsene kommer mot deg. :blush:

Skrevet

Har et lite problem dere kanskje kan hjelpe meg med. Har akkurat installert spillet, og får opp melding om at:

"CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game"

Saken er den at jeg har disablet både Daemon og Nero Image Drive, så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen som har hatt samme problemet?

Skrevet

Swag: Oppdater til nyeste versjon av Daemon-Tools (3.46), denne fjerner en del svartelistinger. Man kan i denne versjonen også endre navnet på enhetsbussen for å lure spillene ytterligere. UBI Soft er kjent for å holde en hard linje ovenfor slike programmer, man kan få slike feilmeldinger også med bl.a SW:KotOR og Splinter Cell.

Man har da lov til å ta en lovlig backup av spillet man har kjøpt - så jeg går ut ifra at jeg ikke får noen reaksjoner fra moderatorer..!

Skrevet
Har et lite problem dere kanskje kan hjelpe meg med. Har akkurat installert spillet, og får opp melding om at:

"CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game"

Saken er den at jeg har disablet både Daemon og Nero Image Drive, så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen som har hatt samme problemet?

Prøv å avinstallere programmene

Skrevet
Skvatt ett par ganger når de genmodifiserte dingsene kommer mot deg. :blush:

:yes:

Skummelt, veldig skummelt til tider..

Men, strålande spel! absolutt verdt å bruke et par lapper på :w00t:

Er forresten mange plasser der du kan trille tønner, vippe store steiner o.l. på folk, leit litt etter slike "detaljer" , dei er kule! :D

Skrevet
Kjøpte det på Spaceworld her i Tønsberg i går.

Damn! det kom ikke i posten i dag heller! Skal slutte å forhåndsbestille ettersom man kanskje får det senere enn i butikken. :mad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...