Gå til innhold

Ny EU Lov


am3k

Anbefalte innlegg

Selv om loven riktignok kan slå tilbake på t.d. spillprodusenter ol. siden flere bruker muligheten til å teste spillene før de kjøper disse. Er det uansett tyveri. Har sagt det før og sier det igjenn, en del produktere er overpriset og spes. M$ er flinke til å ta seg godt(!) betalt for oppdatering ol.

Jeg skjønner riktignok ikke de som laster ned en filmer, siden de er meget sjelden at disse har kvalitet nok til at de kan kjøres i fullskjerm, eller brennes i OK kvalitet til DVD. Mener derimot ikke at prisene på DVD filmer ~200kr er like vilt som prisen som de bruker innen software bransjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De trenger tilatelse for å sjekke tingene dine, og tilstrekkelig bevis for å få tilatelse, gjør de ikke? Hvis du setter opp en skikkelig brannmur, og hvis du kan: Lag en egen! Så mye sikkerhet at de ikke kan se hva du driver med. Da kommer de ikke :)

 

De som har bestemt disse reglene burde fått en skikkelig omgang rævkjøring!

nytter ikke med brannmur, isp`n din ser uansett hva du driver med, ser isp`n din det kan politiet se det, det er en måte, sett opp en server i ett annet land, få den til å laste ned ting og sende til deg, en bouncer altså...

Lenke til kommentar
En kamerat ble tatt i dag, måtte dra en en ftp :(

 

Men produsenter som lager programmer vil slite. Fordi at det fungerer så fint selvom man bare har lastet det ned..

ble tatt???

av hvem, og hva hadde han gjort??

må finne ut om jeg skal slutte med ftp...

Vel, for en stund siden fikk han Abuse mail. Og han har ftpen på jobben sin.

 

Og da trur jeg ISPEN sa at de trudde det vr virus som brukte noe av linja på natta (hehe).

 

Og nå for noen dager siden skulle noen på jobben rydde i rack-skapet der de hadde switchene, så, så de at han hadde patchet om en kabel, fordi nå stod ftp servern utafor brannmurn..

 

Han sa at det var fordi han skulle teste noe..

 

Han har sluppet unna alt på en velig smigrete metode :D

 

btw: Jeg drev med ettercap (nettverks-sniffing) i dag.. plutselig så fungerte ikke internetten lenger, modemet hadde heller ingen kontakt med sentralen..

 

Hva har skjedd`?

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar

Jeg har hørt at i Norge, så kan man laste ned til man bli blå, men det sekundet du deler ulovlig materiale, bryter du loven. Er det sant ?

 

Uansett, EU er glad i lover og regler som vi andre ikke er så glad i.

Det burde røykerne og andre som vil ha billig tobakk og alkoholvarer tenke på før de stemmer JA på neste EU-valg.

 

Alle dere som bruker Windows ulovlig, dere får nok en fin overraskelse den dagen Bill's private hær av gale advokater kommer på døra.

 

Vi som bruker open source derimot...

 

Ja Bill, bare å komme, ikke noe som tilhører deg her.

Lenke til kommentar

politiet, eu, norge, bondevik,eu igjen, er noen rævplulte idioter som trur de kan så jævla mye!

tar vel et tiår før den loven trer i kraft uansett!

kommer snuten på døra sier jeg bare: stikk å rævkjør hverandre å pell dere herfra!

dere skal ha en jævla tilatelse først!

så gjemmer jeg hardisken :p når de finner frem den såkalte tillatelsen sin så skal jeg be dem om å stappen den hardt i ræva si!!!

Lenke til kommentar
politiet, eu, norge, bondevik,eu igjen, er noen rævplulte idioter som trur de kan så jævla mye!

tar vel et tiår før den loven trer i kraft uansett!

kommer snuten på døra sier jeg bare: stikk å rævkjør hverandre å pell dere herfra!

dere skal ha en jævla tilatelse først!

så gjemmer jeg hardisken :p når de finner frem den såkalte tillatelsen sin så skal jeg be dem om å stappen den hardt i ræva si!!!

Glad i rompe du, eh?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...