Gå til innhold

Hvilke progg. bruker dere til hjemmesidemekking?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CSS editor ;)

Funker ikke DW godt nok til det?

Man trenger da strengt tatt ikke mer enn farging av koden,,,

nei... DW CSS editor har faktisk litt begrensninger i forhold til Top Style.

Hvilke begrensninger da? Du kan da gjøre alt innenfor CSS i DW @ code-view. Ikkeno som hindrer deg i å skrive det du vil. Eneste jeg trenger er syntax-highlighting.

Lenke til kommentar
CSS editor ;)

Funker ikke DW godt nok til det?

Man trenger da strengt tatt ikke mer enn farging av koden,,,

nei... DW CSS editor har faktisk litt begrensninger i forhold til Top Style.

Hvilke begrensninger da? Du kan da gjøre alt innenfor CSS i DW @ code-view. Ikkeno som hindrer deg i å skrive det du vil. Eneste jeg trenger er syntax-highlighting.

IMO har Topstyle bedre syntax highlighting enn DW. Dessuten kan Topstyle "hurtigfullføre" properties for deg ;)

Lenke til kommentar
IMO har Topstyle bedre syntax highlighting enn DW. Dessuten kan Topstyle "hurtigfullføre" properties for deg ;)

DW hurtigfullfører også properties... (ihvertfall kommer det opp en sånn boks med forslag til hva du vil og så kan du bla deg fort fram til det du vil ha / skrive propertien nesten ferdig og trykke enter, så kommer den opp slik at du slipper å skrive hele greien og nå ble denne setningen så lang at jeg stopper å skrive nå) :p

Lenke til kommentar
IMO har Topstyle bedre syntax highlighting enn DW. Dessuten kan Topstyle "hurtigfullføre" properties for deg ;)

DW hurtigfullfører også properties... (ihvertfall kommer det opp en sånn boks med forslag til hva du vil og så kan du bla deg fort fram til det du vil ha / skrive propertien nesten ferdig og trykke enter, så kommer den opp slik at du slipper å skrive hele greien og nå ble denne setningen så lang at jeg stopper å skrive nå) :p

Snakk om å være lat da...

Hater når Visual Studio gjør dette. Man ser jo ikke koden under - hvis man skriver av f.eks...

Lenke til kommentar
@ Topic : MS Frontpage 2002 og Photoshop..

 

Er det skikkelig krise hvis man ikke har lisens ell? PC, Tjcombo og Enden har lisens til sine programmer. Er det noen andre da??

krise og krise, men reglen sier at det du selger , bør være laget via programmer hvor du har lisenser på. Dessuten er det ulovlig å bruke lisense løse programmer... Jeg skal ringe til politiet Lanka, så du bør skaffe deg en lisens så fort som mulig... :devil:

:dontgetit: Såååå saken er at alle har lisenser til alle programmene de eier. :dribble:

Skal du ringe politiet for det Tj?????

Gal mann du :p .. Haha greit. Skal åpne litt på lommeboken..

Lenke til kommentar

Min liste;

 

PhotoShop

Notepad (lisensiert! Fikk med XP Pro på laptopen..)

FrontPage (lisensiert! Fikk med Office 2003 på laptopen

TopStyle Lite

EditPlus (kjører laaang trialversjon..;) ) (funker bedre enn notepad)

IE (lisensiert)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Rart at denne topicen enda får leve... :fun:

Finnes det moderatorer her da?

:)

Hvis ikke burde dere bruke rapporteringsfunksjonen slik at vi kommer hot og forandrer topicen til noe bedre ;)

Sladrehank skal selv ha bank heter det :p

 

Ser at paint ikke er nevnt. Det går jo an å lage grafikk der og :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...