Gå til innhold

Hvilke progg. bruker dere til hjemmesidemekking?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker Photoshop 7 (firmaet til fattern sitt firma har lisens)

 

Jeg bruker Dreamweaver 4 for å sette opp tabeller og få "låst" siden slik jeg vil ha den. (Egen lisens)

 

Så er det bare å laste over "dw formatert HTML" til server og begynne editering i ee.

 

Jeg har sittet ganske mye i ee i det siste. Når jeg nå prøver å editere kode i Notepad sitter jeg å prøver å bruke de samme tasttatur snarveiene som finnes i ee.. håpløst :)

Lenke til kommentar
Bruker Photoshop 7 (firmaet til fattern sitt firma har lisens)

 

Jeg bruker Dreamweaver 4 for å sette opp tabeller og få "låst" siden slik jeg vil ha den. (Egen lisens)

 

Så er det bare å laste over "dw formatert HTML" til server og begynne editering i ee.

 

Jeg har sittet ganske mye i ee i det siste. Når jeg nå prøver å editere kode i Notepad sitter jeg å prøver å bruke de samme tasttatur snarveiene som finnes i ee.. håpløst :)

Mulig jeg er treig, men "ee"?

Lenke til kommentar
Bruker  Photoshop 7 (firmaet til fattern sitt firma har lisens)

 

Jeg bruker Dreamweaver 4 for å sette opp tabeller og få "låst" siden slik jeg vil ha den.  (Egen lisens)

 

Så er det bare å laste over "dw formatert HTML" til server og begynne editering i ee.

 

Jeg har sittet ganske mye i ee i det siste. Når jeg nå prøver å editere kode i Notepad sitter jeg å prøver å bruke de samme tasttatur snarveiene som finnes i ee.. håpløst :)

Mulig jeg er treig, men "ee"?

"Mulig"..?

 

:lol:

 

Just nod along, little whiteboy.. ;)

Lenke til kommentar

the best: Visual Studio .Net.. bruka d til ALT (Fireworks/Photoshop til bilde).. vis eg skal lage svære ting med masse, men enkel rett fram kode, bruka eg FrontPage sånn at eg sleppe å skrive alt.. men ellers, VS.Net..

 

der e d kode farging(html, asp, asp.net, css, etc).. ainaste så e dårli e design editoren, fy ****** den suge ræva

Lenke til kommentar
og litt FrontPage Express 2.0 :blush:

*mimre*

 

:cool:

 

Seriøst?

Haha, visste du skulle kommentere det :laugh:

 

Brukte ren FP Express 2 på den første siden jeg laget.

 

<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage Express 2.0">

 

Æhh, Her er et bilde av den forresten :blush: :

gitar.jpg

 

Første gang den vises etter å ha tatt den bort fra nettet faktisk, og det er det en grunn til. :p Lagret den i jpg og den fikk derfor ikke så god kvalitet (bare pga dere modembrukere :p )

 

Jeg tror jeg trekker bildet bort om noen sekunder, eller...

 

Edit: Ja, seriøst :cool: Synd at den ikke støtter html 4.7 blandt annet.

Endret av Flanger
Lenke til kommentar
Notepad er for koderne med stor K!  :w00t:

Vil heller si 'for koderne med liten k' i og med at notepad mangler mange greie funksjoner, som f.eks. farging av kode...

Korrekt, ergo bruker man EditPlus..! Der får man linjenummer og farge på koden.. MYE lettere å holde styr og funker ellers helt likt som Notepad. Har også noen fine "folders-oversikter" slik at man lett kan bla mellom f.x stilarket og index..

 

Og får man PHP Error @ line 467 så er det kjedelig i Notepad å begynne å lete etter linje 467.. :roll:

Lenke til kommentar
Notepad er for koderne med stor K!  :w00t:

Vil heller si 'for koderne med liten k' i og med at notepad mangler mange greie funksjoner, som f.eks. farging av kode...

Korrekt, ergo bruker man EditPlus..! Der får man linjenummer og farge på koden.. MYE lettere å holde styr og funker ellers helt likt som Notepad. Har også noen fine "folders-oversikter" slik at man lett kan bla mellom f.x stilarket og index..

 

Og får man PHP Error @ line 467 så er det kjedelig i Notepad å begynne å lete etter linje 467.. :roll:

Eller muligens DW 04

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...