Gå til innhold

==== Slettet ====


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fyren burde seriøst legge opp for sportens beste. Ikke noe artig når det er SÅ forutsigbart de siste årene :( Han har sikkert noen hundre mill i premiepenger allerede.

Hva han skal med pengene er en annen sak :p

Uansetter jordnærnok til å spille fotball når han er trysil... :thumbs:.

 

Uansett, er jo ikke hans feil at ingen andre klarer å kjøre bedre eller at noen av teamene klarer å lage bedre biler.

Lenke til kommentar
Skulle likt å sett et race der hvor alle hadde samme bil. det ville vært bra!

 

Jeg, og mange andre, har sine favoritt-merker. ikke favoritt-sjåfør. Så et race med identiske biler hadde blitt dønn kjedelig.

Nettopp, ellers er det og mye prestisje å lage den beste bilen. Men til syvende og sist tror jeg få har en sjans mot schumi, det er bare å ta en titt på han i regnvær så skjønner man at det er få som har mulighet å ta han.

Lenke til kommentar

Men siden midt på 80-tallet har vel tidlgere McLaren og Ferrari vært merkene som har vunnet hele tida. Føreren har liksom ikke SÅ mye å si, bare de kjører en Ferrari så vinner de alt uansett.

Putt Schumi bak rattet på en Trullo-bil, og han havner garantert på 20. plass.

Husker når jeg spilte formel1 spill på tidlig 90-tallet, da var man alltid McLaren for de vant hele tida real life. Marlboro-bilene så kule ut også.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Men siden midt på 80-tallet har vel tidlgere McLaren og Ferrari vært merkene som har vunnet hele tida. Føreren har liksom ikke SÅ mye å si, bare de kjører en Ferrari så vinner de alt uansett.

Putt Schumi bak rattet på en Trullo-bil, og han havner garantert på 20. plass.

Husker når jeg spilte formel1 spill på tidlig 90-tallet, da var man alltid McLaren for de vant hele tida real life. Marlboro-bilene så kule ut også.

Greit at det er forskjell på teamene, men det der er å ta lit for hardt i...Er forskjell på el cheapo team på bunn og ferrari, Mclaren og de store, men er nok litt på viddene, selv om ferrarien nok er den beste.

 

Som jeg nevnte, smell alle førere over på varierende regn/tørt føre, se hvor raskere schumi kjører enn resten(stort sett alltid).

Lenke til kommentar
Skulle likt å sett et race der hvor alle hadde samme bil. det ville vært bra!

 

Hvis jeg ikke tar helt feil så er alle bilene i Indycar like. Kansje du burde prøva å se på det?

 

 

Men uansett, hva er gæli med McLaren?!?!?! De hakke sjangs mot de andre lenger jo!

 

Det kommer at blir enda en møkkakjedelig F1 sesong. Godt at MotoGP ser ut tell å bli spennende i år :thumbs: .

Lenke til kommentar
Skulle likt å sett et race der hvor alle hadde samme bil. det ville vært bra!

 

Hvis jeg ikke tar helt feil så er alle bilene i Indycar like. Kansje du burde prøva å se på det?

Indycar er gørr kjedelig. De kjører jo bare rundt og rundt i ring (til en og en bil faller fra hverandre :p )

Lenke til kommentar

Det som er spennande er jo at Renault er komt med i "topp-sjiktet" med Trulli og Alonso, og i tillegg har button fått meeeget gode plasseringer to ganger på rad no.

BAR Honda har ting på gang..

 

En positiv overraskelse var jo også at Mark Weber fikk 2. startspor i malaysia (Han fikk jo seinare en rimelig svart dag då men likevel)

Dette kan jo få ting til å bli litt meir jamnare...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...