Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med javascript sider


Anbefalte innlegg

Heisan, jeg heter Tom-Helge

 

Jeg har et lite problem med javascript sider på internett. Det som er problemet er at når jeg trykker på en lenke der det står javascript: også står det noe videre etter det, så får jeg ikke åpnet den siden. Det står om det er en javascript side i linja over Start menyen.

 

F.eks på denne siden får jeg ikke åpnet kamera bildene: http://www.smp.no/kamera.asp?page=1040. Og det samme gjelder Aetat si side http://www.aetat.no, altså når jeg går inn på ledige stillinger, og så velger jeg den kommunen jeg bor i, så ser vi alle stillingene som er ledige. Men jeg får ikke sett på infoen dem har skrevet anngående en stilling, siden jeg ikke får åpner javascript sider. Så det må være noe som gjør at jeg ikke får åpnet sidene. Kan det være ett program, instilling osv som kan ha gjort at jeg ikke får åpnet sidene i javascript???.

 

Så er det noen her som kan hjelpe meg med dette.

 

:dribble: Hilsen Tom-Helge :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har javascript fungert før?

Bruker du ZoneAlarm?

 

Hvis du bruker internet explorer kan det være at sikkerhets instillingene dine har blitt endret.

Gå inn på Tools | internet options | security

Der kan du enten legge til www.aetat.no i "trusted sites" eller klikke på knappen custom level og sette det du finner under scripting til enable eller prompt.

 

Hvis du bruker noe annet enn explorer kan du bare enable javascript i preferences eller options.

Lenke til kommentar

Heisan igjen.

 

Javascript har fungert før. Jeg bruker ikke ZoneAlarm. Men jeg bruker Norton Internet Security 2003. Javascript har fungert tidligere med Norton Internet Security 2003.

 

Og ja jeg har en pop-up stopper som heter Google Toolbar, men her har også javascript fungert før med Google Toolbar installert.

 

Men jeg skal sjekke instillingene når jeg kommer hjem i dag, for å se om det er noe med dem. Så hvis ikke jeg får til da, så skriver jeg bare her på nytt for å få hjelp.

 

:dribble: Hilsen Tom-Helge :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...