AK47 Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Jeg finner ikke igjen CD nr. 2 (jada, jeg er rotete) til Battlefield og sendte en mail til EA-suport i Norge for å høre om slaget er tapt for min del, eller om det finnes muligheter. Etter en dag fikk jeg svar. Jippi Men nei Jeg havnet i stedet på en eller annen mailingliste Og i stedet for hjelp får jeg reklame. I første omgang var det for deres nye James Bond spill - til Playstation EA - skerp dere
TST Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Er det ikke bedre å ta dette problemet med EA selv i stedenfor å lage en tråd om det? Høres ut som en enkel misforståelse.
AK47 Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Skrevet 1. mars 2004 Er det ikke bedre å ta dette problemet med EA selv i stedenfor å lage en tråd om det? Høres ut som en enkel misforståelse. joda, det er vel kanskje sant det, men det var bare så godt å få ut litt frustrasjon. På en annen side synes jeg at vi som kunder burde ha krav på mer seriøs suport enn at de kun limer e-postadressen vår inn i en mailingliste. Å ta kontakt med ea igjen tror jeg at jeg står over. Jeg vil helst slippe å havne dobbelt opp på mailinglista deres. Jeg klarte ikke, i første omgang, å melde meg ut av mailinglista, da jeg ikke har HTML-basert mail, men bruker nettleser til den slags. I ettterklokskapens lys ser jeg at denne tråden kanskje burde vært under webshoperfaringer. Slike erfaringer er jo alltid greit å dele med andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå