Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er det mulig å laste ned fra NRK Nett-TV?


Anbefalte innlegg

Jeg har hørt mye bra om en funksjon på forumet som heter "søk".

Greit nok det, men hvis alle svarte som deg, ville det etterhvert kun bli poster med svarene "bruk søkefunksjonen".

 

For en tid siden svarte 90% av folka her "bruk søkefunksjonen" på omtrent hvert eneste spørsmål som ble stilt. Enden på visa ble at om man brukte søkefunksjonen, så fant man kun svar som "bruk søkefunksjonen". Sånn opplevde jeg det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt mye bra om en funksjon på forumet som heter "søk".

Greit nok det, men hvis alle svarte som deg, ville det etterhvert kun bli poster med svarene "bruk søkefunksjonen".

 

For en tid siden svarte 90% av folka her "bruk søkefunksjonen" på omtrent hvert eneste spørsmål som ble stilt. Enden på visa ble at om man brukte søkefunksjonen, så fant man kun svar som "bruk søkefunksjonen". Sånn opplevde jeg det ihvertfall.

:yes:

Lenke til kommentar

Bruker wmrecorder (alternativt et annet program som sniffer trafikken til IE) til å finne den EKTE url'n. Når jeg har den bruker jeg StreamDown til å laste ned programmene ;) Det er så utrolig genialt å kunne se programmene uten at det stopper opp hver gang søstra min går på internett!!

Lenke til kommentar
Bruker wmrecorder (alternativt et annet program som sniffer trafikken til IE) til å finne den EKTE url'n. Når jeg har den bruker jeg StreamDown til å laste ned programmene ;) Det er så utrolig genialt å kunne se programmene uten at det stopper opp hver gang søstra min går på internett!!

:yes: gjør akkuratt det samme, funker fett

Lenke til kommentar

"Nei, du har ikke anledning til å laste ned klippene til din egen maskin – av rettighetsmessige årsaker."

 

På en måte litt merkelig... Man kan jo ta favorittprogrammene opp med video eller DVD-opptaker...

Er jo egentlig bare det samme jeg vil gjøre her; jeg vil se programmene i beste kvalitet (fremfor middels, som er det beste linjen min klarer), og når det passer meg (altså ikke være nødt for å koble meg opp til NRK hver gang).

 

Det kan ellers være jeg skal prøve på et annet tidspunkt. Kanskje det er belastning som gjør at det hakker og bryter før nedlastning er ferdig. (Siden flere andre tydeligvis får det til med WM Recorder eller StreamDown.)

Endret av eivindbirkeland
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...