Gå til innhold

Homofili


Anbefalte innlegg

Lavmåls innlegg, men pyttsann.

 

tenk deg selv! morra di heter Ole og du skal på skolen for første gang.

Plutselig finner lærern på at du skal lage et familietre med mor og far som du skal henge opp i klassen!

mor ole

far tore

 

.. og poenget ditt var hvor? Hva om du laget et familietre med dine to fedre?

 

dersuten hvis alle skulle ha vært homofile så hadde verden stoppet, det hadde ikke vært ett meneske igjen på jorden.

 

Men så er ikke alle homofile, lille venn. Prosentvis er det et fåtall homofile i verden.

 

dersuten som bevis på at homofili er galt så kan du bare hinte til apene har aldri sett to tispe aper sammen eller 2 han aper sammen.

 

Da har nok ikke du sett nok på Discovery/Animal planet.

 

hvis du er homofil så tukler du med moder natur og det slår tilbake!

 

Hvordan da, egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lavmåls innlegg, men pyttsann.

 

tenk deg selv! morra di heter Ole og du skal på skolen for første gang.

Plutselig finner lærern på at du skal lage et familietre med mor og far som du skal henge opp i klassen!

mor ole

far tore

 

.. og poenget ditt var hvor? Hva om du laget et familietre med dine to fedre?

 

dersuten hvis alle skulle ha vært homofile så hadde verden stoppet, det hadde ikke vært ett meneske igjen på jorden.

 

Men så er ikke alle homofile, lille venn. Prosentvis er det et fåtall homofile i verden.

 

dersuten som bevis på at homofili er galt så kan du bare hinte til apene har aldri sett to tispe aper sammen eller 2 han aper sammen.

 

Da har nok ikke du sett nok på Discovery/Animal planet.

 

hvis du er homofil så tukler du med moder natur og det slår tilbake!

 

Hvordan da, egentlig?

 

*fjernet av moderator*

Endret av Gef
Lenke til kommentar

sånn som samfunnet er oppbygget er homofili et skjeldsord! jeg kaller folk i min vennekrets får lærhomser hvis de satt å klinte med enn annen av samme kjønn på en fest!

"bare et eks" det folk kaller deg for homse hvis de ikke liker deg. det bare viser at homofili ikke er normalt.

dersuten det med at folk ikke kan formere seg når de er homofile var bare for å sette det litt på spissen! men for min del kan de bare homse seg i veg til de blir ømme bak

Endret av kake_fredrik
Lenke til kommentar
Dessuten, som bevis på at homofili er galt, så kan du bare hinte til apene. Har aldri sett to tispe aper sammen, eller 2 hann aper sammen.

For det første, så bør du lese hele posten, det er faktisk nevnt at aper ofte har homofile tendenser. (Da mest for nytelse og de sosiale fordelene.) For det andre så skriver du

 

Hvis du er homofil så tukler du med moder natur, og det slår tilbake!

 

Selv om du er dypt religiøs, så kan du ikke seriøst mene at man selv velger homofili, og dermed tukler med skaperverket med "vilje". Rett meg vis det ikke var dette du mente. Men disse synspunktene blir litt for lite saklige.

 

Angånde Buddah: Hvorfor har en Personlig kristen tatt nicket sitt fra mannen som sa dette: "Grepet av frykt drar mennesket til hellige fjell, hellige huler, hellige trær og skrin" Der man helt klart ser gamle prins Buddahs syn på religion og religiøse. ;)

 

 

Edit: Rettet Kake_Fredriks skriveleifer :D

Endret av Cyanide
Lenke til kommentar

Forresten, er selv for homofiles rett til adopsjon, men jeg tror ikke dagens samfunn er helt klart for det enda. Slik jeg ser det er det enda for store fordommer, og barna kan like gjerne få disse fra en litt løsmunnet foreldre som på skolen. Jeg tror derfor barneskolen burde satse mer på å lære barn hva homofili innebærer, og gjøre det mer akseptert. På denne måten vil barn vite mer om homofile par enn bare det de har hørt fra storebror.

Lenke til kommentar
Forresten, er selv for homofiles rett til adopsjon, men jeg tror ikke dagens samfunn er helt klart for det enda. Slik jeg ser det er det enda for store fordommer, og barna kan like gjerne få disse fra en litt løsmunnet foreldre som på skolen. Jeg tror derfor barneskolen burde satse mer på å lære barn hva homofili innebærer, og gjøre det mer akseptert. På denne måten vil barn vite mer om homofile par enn bare det de har hørt fra storebror.

 

Hva er det egentlig å vite? Det er to mennesker som er glade i hverandre, og som, uvanlig nok, er av samme kjønn. Merk: uvanlig, ikke unormalt.

 

Eventuelle komplikasjoner og problemer står et sneversynt samfunn for.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Forresten, er selv for homofiles rett til adopsjon, men jeg tror ikke dagens samfunn er helt klart for det enda. Slik jeg ser det er det enda for store fordommer, og barna kan like gjerne få disse fra en litt løsmunnet foreldre som på skolen. Jeg tror derfor barneskolen burde satse mer på å lære barn hva homofili innebærer, og gjøre det mer akseptert. På denne måten vil barn vite mer om homofile par enn bare det de har hørt fra storebror.

 

Hva er det egentlig å vite? Det er to mennesker som er glade i hverandre, og som, uvanlig nok, er av samme kjønn. Merk: uvanlig, ikke unormalt.

 

Eventuelle komplikasjoner og problemer står et sneversynt samfunn for.

det var faktisk veldig intresangt akuratt det du skrev der! Hvis de personene virkelig elsker hverandre så må jo det engenlig bety at det er bedre med 2 av det samme kjønn enn enda flere skillmisser!

takk for den!

Lenke til kommentar
Forresten, er selv for homofiles rett til adopsjon, men jeg tror ikke dagens samfunn er helt klart for det enda. Slik jeg ser det er det enda for store fordommer, og barna kan like gjerne få disse fra en litt løsmunnet foreldre som på skolen. Jeg tror derfor barneskolen burde satse mer på å lære barn hva homofili innebærer, og gjøre det mer akseptert. På denne måten vil barn vite mer om homofile par enn bare det de har hørt fra storebror.

 

Hva er det egentlig å vite? Det er to mennesker som er glade i hverandre, og som, uvanlig nok, er av samme kjønn. Merk: uvanlig, ikke unormalt.

 

Eventuelle komplikasjoner og problemer står et sneversynt samfunn for.

Helt enig, men desverre så lever vi i et nokså sneversynt samfunn. Jeg håper derfor at dette vil forandre seg snart, og at staten så vel som foreldre bør hjelpe litt til her. Husk, det er ikke så mange år siden barn ble mobbet vis for eks. foreldrene var skilte. Dette var da uvanlig, og vi kommer da tilbake til den klassiske fremmedfrykten. Men, etter en stund ble også dette godtatt, og jeg regner med dette også vil skje med homofili.

Endret av Cyanide
Lenke til kommentar

Kake_Fredrik, vær så snill, spar oss for fordommene dine. Vær en SMULE saklig. På forhånd, takk.

 

"bare et eks" det folk kaller deg for homse hvis de ikke liker deg. det bare viser at homofili ikke er normalt.

Nei, det viser at visse personer fortjener et visst idiotstempel.

 

Ja vi kan jo ta deg som ett eksempel på hva homofili gjør med folk!

Personangrep, rapportert.

 

EDIT: Og det viste seg å lønne seg stort. :) Spænk ju Biril!

 

dersuten hvis alle skulle ha vært homofile så hadde verden stoppet, det hadde ikke vært ett meneske igjen på jorden

Så heldig for oss da, at verden faktisk ikke ER 100% homofil. Verden slutter ikke å snurre selv om 5% er homofile? Dessuten er du tydeligvis FOR en voksende og mannsterk befokning, hvorfor skal ikke homofile på fostre opp mennesker? Bidrar ikke dette bare positivt i befolkningsøyemed?

 

Og by the way, verden går rundt den, uansett befolkning. Fiffig.

 

dersuten som bevis på at homofili er galt så kan du bare hinte til apene har aldri sett to tispe aper sammen eller 2 han aper sammen.

Aper har sannsyneligvis flere homofile relasjoner en oss mennesker. Men en ting som slår meg: Du er jo tydeligvis hardcore kristen, hvorfor trekker du plutselig inn Darwinisme som bevis?

 

hvis du er homofil så tukler du med moder natur og det slår tilbake!

 

Se på apene, som vi faktisk stammer fra, homofili er naturlig. Hoihoi mister, right back at ya.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

hehehe, konge debatt!

 

Tror egentlig psilocybe, Haltan etc står for det samme som meg i denne saken. Men jeg vil bare trekke fram ett par ting angående adopsjon. Det har vist seg at barn med homofile foreldre ikke blir mobbet mer enn andre barn, de får det ikke værre på noen måte og det påvirker ikke deres legning. Faktisk s tror jeg barn av homofile vil få ett mye mer reflektert og liberalt syn på verden enn barn av reaksjonære kristne homofober.

 

Jeg kjenner selv en kar som har en homofil far. Mora og faren skilte seg når han var 7-8 år, fordi faren endelig tok mot til seg og kom ut av skapet. Han lever i dag ilag med en mann. kompisen min bor med moren, og har ett veldig godt forhold til faren. Han har aldri prøvd å skjule at faren er homo, men han har ikke snakket om det heller. Han har rett og slett oppført seg helt naturlig og avslappet til det hele. Ikke har han blitt mobbet for det heller. Mulig noen slengkommentarer fra barn som har reaksjonære homofober til foreldre.

 

Så jeg ser ærlig talt ingen argumenter imot at homofile skal få adoptere. Skal se om jeg finner fram til den rapporten som viser at barn av homofile ikke tar noen skade ;)

Lenke til kommentar

Homofili er ikke nytt. I bibelen står det masse om om "seksuelle synder" i byene Sodoma og Gomorra. Der gjorde de ikke annet enn å eksperimentere med hverandre og *bang bang*.. Så en ting er sikkert og det er at homofili er GAMMELT! Men, det betyr ikke at det er "riktig" for det..! I de nyere år så har homofili blitt mye mer synlig og nærmest blitt en trend... Jeg inbiller meg at noen homofili er homofil fordi det er såkalt in..! Tror dere forresten det er tilfeldig at AIDS og andre kjønnsykdommer har tatt fyr som tørt gress i de siste 20-30 årene?

 

En annen ting er jo selve denne populasjons tingen. Hvorfor prøver nesten alle dere å gjøre homofili til noe normalt? For dere skjønner jo at det ikke er normalt... uansett om man er kristen eller ikke..! Verden går ikke videre hvis alle er homofile...!

Seksuell tilfredstillelse, jaha.. Det er en annen sak. Sex i samfunnet vårt idag er helt sykt. Overalt hvor vi går møter vi jo på sex. Alle filmer, musikkvideoer, blader.. Overalt! Ikke sånn gud lagde det og ikke sånn det skal være uansett. Det er nå normalt å slenge med pikken overalt... Dere sier det sikkert er bra, men jeg sier nei..! Sex er en nydelig ting, en spesiell ting som skal kun gjøres innen for ekteskap, men skjønner godt at mange gjør det før likevel.. Det gjør de innenfor kirken også.. Desverre..!

Lenke til kommentar

Jeg mener å ha sett på TV i forb. med en homofilidebatt at barn av homofile fikk mer kjærlighet enn gjennsomsnittsbarnet. (Og til dere fundamentalister der ute, ikke tenkt koffert på den kjærlighet-delen)

Kanskje det er fordi de har måttet jobbe ekstra hardt for det å kunne adoptere, og ser barnet sitt hver eneste dag, og tenker på hva det betyr for dem?

 

Og hvis Olsen har rett i at de ikke blir mobbet mer, heller, er det da noen problemer?

Lenke til kommentar
Tror dere forresten det er tilfeldig at AIDS og andre kjønnsykdommer har tatt fyr som tørt gress i de siste 20-30 årene?

Kanskje det har noe å gjøre med at det spesielt i Afrika er vanlig å ha flere elskerinner i tillegg til kona? Der blir snart en hel generasjon lagt i grava på grunn av AIDS, er det 42 000 000 som har dødd til nå?

 

Men det er en annen debatt, ikke gå helt OT nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...