Gå til innhold

Ati drivere lager popups


Zamoht

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå installerte jeg Catalyst 4.2 på mitt system, og fikk opp først et popup-vindu. Dette lot seg fjerne som beskrevet over. Tok en omstart, og fikk opp et nytt popup-vindu. Gikk frem akkurat på samme måte. Etter siste omstart så jeg ingen antydninger til popup-vindu.

Unnskyld meg men jeg ser virkelig ingen fremgangsmåte her! Hva legger du i ordet vinduet???

jeg har gått inn på mappeinnstillingene og satt de til "bruk standard" uten at det hjalp noe som helst...

Lenke til kommentar

Vel nå får jeg bare opp den ene mappen C:\Program, og det er ikke noe avkrysning der, og kan ikke helt se hva denne har med ATI ettersom det ikke ligger noen filer der fra ATI (lenger). Instalerte nå til den mappen innstaleringprogrammet kom opp med...

 

iriterer med at det vinduet kommer opp, hvis jeg ikke får fjernet må jeg avinstalere alt som ligger i den mappen og innstalere det et annet sted...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...