Gå til innhold

Ati drivere lager popups


Zamoht

Anbefalte innlegg

Kan ha noe å gjøre med at driverne ikke har vært ordentlig avinstallert. For jeg har alltid installert/avinstallert på riktig måte, og jeg har aldri hatt driverproblemer med det Radeon-kortet jeg har. Og jeg har ATI Radeon 9700 Pro BBA rev. 1 (en revisjon hovedkortprodusenter advarer mot å bruke hvis man skal oppnå optimal ytelse og stabilitet).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva legger du i å avinstalere driverne riktig da???

Jeg bruker leg til fjern programmer og sletter driverne og control panel (for sikkerhets skyld), tar så å sletter alle mappene hvor filene har ligget (og det fortsatt ligger noen), men det kan hende det er flere mapper filer jeg ikke vet om :roll:

 

En annen ting er at jeg plutselig har fått et pro kort uten av 9800 non pro korter mitt :p

Lenke til kommentar

Problemet er rettet nå..

 

Jeg hadde ikke slettet mappene til ati, kun brukt avinnstalleringsverktøyet.

 

Ved å slette alle ati mapper etter avinstallasjon, for så å installere nye drivere, rettet dette oppproblemet med "popupen".

 

Takk for all hjelp.

Endret av Zamoht
Lenke til kommentar

Synes Catalyst-driverne er veldig greie å ha med å gjøre. Prøv linux-driverne til ATI, dere. Der er det sinnsykt lett å gjøre feil. Særlig hvis man har Slackware-distro. Da må man gjøre om på arkivet som man henter ned fra ATI sin hjemmside. (fra rpm til tgz). Strevde masse med de, men nå funker det :thumbs:

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...