Gå til innhold

Noen erfaringer med http://www.techline.no/


Anbefalte innlegg

Synes også det er veldig dårlig gjort å henge ut andre uten noen som helst begrunnelse. Synes de ser bra ut jeg.Godt utvalg og gode priser. Positivt at de viser seg på forumet også. Viser bare at de bryr seg om kundene!.

 

Stå på!.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

enig med snekker`n.. selv om jeg personlig ville valgt et litt mer etablert firma om jeg skulle kjøpe en hel pc, men det er bare meg da.. en smule paranoid. hehe.

 

sånn i bunn og grunn har jeg vel ikke noe negativt å si om dette firmaet, så det er vel igrunn opp tl hver enkelt å bedømme en eventuelt "risk" ved å handle med en relativt ny web shop.

 

men konkurranse er jo flott da, og de har jo hatt noen gode tilbud i det siste, så jeg sier bare lykke til jeg :thumbup:

Lenke til kommentar

Kikket innom nettsidene deres, og syns ihvertfall at det såg lovende ut. Mye bra priser og godt utvalg :thumbup: Kommer nok til å kikke innom der når jeg skal investere i nytt "må-egentlig-ikke-ha" utstyr.

 

Greit med konkurranse i markedet, og det er ingen grunn til at "nye" butikker ikke skal kunne ha suksess dersom de driver riktig. Se bare på hwb.no f.eks. De er jo ganske nylig etablert og har fått masse glade kunder allerede. Defor syns jeg det blir litt dumt å henge folk ut slik som en del har gjort i denne tråden. Til de som føler seg truffet: Shame on you! :thumbdown:

Lenke til kommentar

HEHHE leste gjennom snik reklamen fra Techline ROFL..

 

Eneste som jeg sier.. gutten bruker en eksisterene konto med sitt eget navn som eier til et firma og poster ROFL ROFL ROFL. Dette kaller jeg for amatør. La oss si at jeg har ett defekt HK, kan jeg støle på gutten at han peiling på hvad han gjør og hans feedback. All troverdighet er vekke etter sån stunt og dårlig stunt i tillegg.

 

PS. Blir ikke overrasket at orginal poster har noen forbindelse med "firmaet" ;)

"Om oss" linken har sykkelig begrenset info, har lyst til at vite hvilken utdanning gutten har og arbeidserfaring.

 

Simon

Endret av Templar
Lenke til kommentar

Klart han ble tatt, og det var grisestygt fra techline også! :thumbdown:

 

Men liker å gi folk mer enn en sjanse. Han var ung dum, og har nok mye å lære. På den annen side, erfaringslæring gjør vi alle. Siden techline fortsatt er oppe å går, velger jeg å tro at de som styrer med siden / bedriften har lyst å fortsette med det. Kan hende går de langt utenfor mine moralske grenser for å selge produkter og tjene penger, men det gjør nok coca cola og en del andre organisasjoner også. Det rettferdiggjør ingenting, men hindrer meg ikke i å handle der så lenge jeg synes service og pris er god. :(

 

Bottom line: Jeg gir techline en sjanse tross major skrewup på forum. Har nettopp bestilt JOS mp300 (:love:) derfra, skal komme med tilbakemelding på service når jeg mottar og har brukt spilleren litt. Foreløpig kan jeg ikke klage på noe.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Tenker på å bygge meg ny pc, tror jeg skal kjøpe delene via http://www.techline.no/ for de har gode priser. Men før jeg kjøper tenkte jeg skulle spørre om noen har erfaringer med http://www.techline.no/

:thumbdown: Techline er det mest useriøse nettbutikken jeg har vært borte i.

bestillte 19" skjerm og en cpu vifte. Det har idag godt 1mnd od 9dager og jeg har ikke sedt snurten av varene. Har klaget en del ganger uten hell. de går ikke ann å få tak i. Søpla bedrift!!!!!

Lenke til kommentar
Det jeg prøver å si er at enhver "nykommer" bør få en mulighet til å vise hva dem står for før de blir dømt .

Absolutt. Jeg blir litt sjokkert når jeg leser tråder som denne. Er det kun folk med ett visst antall tråder som får lov til å spørre om eller legge inn erfaringer? Vi må ikke bli så paranoid at vi hopper på enhver som uttaler seg uten å være en "kjenning" på forumet.

 

Når det er sagt så syns jeg denne webshoppen har greie priser. Skal slett ikke se bort i fra at jeg prøver ett kjøp eller to her.

Lenke til kommentar
Nå var det jo en annen i høst som prøvde seg på snikreklame for samme butikk. Og brukeren het flygel. Han hadde i hvertfall tilknytning til techline.no. Så det er ikke så rart at folk her er skeptiske.

 

Edit: Her er posten som jeg tenkte på.

Det er han som nå opptrer som Techline som i den tidligere posten opptrådte som Flygel. Trådstarter har nok sitt på det tørre men Techline bør nok ligge litt lavt i terrenget i forhold til å klage på kritiske brukere. Man får det man ber om... Dessuten kan jo kanskje snekker'n se litt på den tidligere posten, han var jo relativt kritisk der...?

Lenke til kommentar
Tja.. med første øyekast ser jo prisene helt grei ut :) Faktisk ganske bra på enkelte ting. Må se litt mer, men det ser ikke så ille ut for meg i allefall.

De har forholdsvis bra priser, og mye på lager virker det som. Men hvis du bestiller en del ting og de mangler noe må du nok kanskje belage deg på å vente en stund. Jeg hadde bestilt og de manglet bare harddisk, og når jeg kom hjem fra ferie en uke etter, hadde de fått harddisken men solgt ut tastaturet...

Lenke til kommentar

Så dere mener at dersom det er en enkeltmannsforetak som er ansvarlig så styrer dere unna?

 

Til opplysning risikerer gründeren mye mer som ENK, enn som AS.

 

Ved ENK, ANS eller DA er personen(e) som starter firmaet PERSONLIG ansvarlig for alle krav som måtte stilles mot selskapet. (Skjermen var søppel, kortsluttet og huset ditt brant ned... Eller sendt inn pc-en til rep og firmaet går konkurs før du får den tilbake.. )

 

Ved A/S er aksjekapitalen på min 100.000. Dvs at skulle sjappa gå nedenom og hjem, kan gründeren drite i krav over 100.000, siden han selv ikke står personlig ansvarlig for krav mot selskapet.

 

Så kanskje tankegangen heller bør være at dette selskapet/personen gjør sitt ytterste for at firmaet skal få fornøyde kunder (les:handle igjen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...