Gå til innhold

styggeste musikk?

Chosiso

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men, for all del, lås dere inne i black metal'en deres dere. Brenn ned kirker, drep homofile, halshogg sauer, whatever you gotta do! Slå dere løs.

Jeg gidder i alle fall ikke diskutere med trangsynte folk.  :)

Hahaha, ikke uttal deg om noe du ikke har peiling på. Ingen av de tingene du skriver der har noe med svart metal å gjøre :!:

Har de ikke? :dontgetit:

Bård "Faust" Eithun(Dissection og ex-Emperor) har vært innom fengsel grunnet drap på en mann med homofil legning.

Varg Vikernes havnet i fengsel for blant annet drap OG kirkebrenning.

Mayhem har halshogget både griser og sau.

tr00 Norwegian Black Metal FTW!!!11oneone

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men, for all del, lås dere inne i black metal'en deres dere. Brenn ned kirker, drep homofile, halshogg sauer, whatever you gotta do! Slå dere løs.

Jeg gidder i alle fall ikke diskutere med trangsynte folk.  :)

Hahaha, ikke uttal deg om noe du ikke har peiling på. Ingen av de tingene du skriver der har noe med svart metal å gjøre :!:

Har de ikke? :dontgetit:

Bård "Faust" Eithun(Dissection og ex-Emperor) har vært innom fengsel grunnet drap på en mann med homofil legning.

Varg Vikernes havnet i fengsel for blant annet drap OG kirkebrenning.

Mayhem har halshogget både griser og sau.

tr00 Norwegian Black Metal FTW!!!11oneone

:wee:

Det er gutta sine, det!

• 1 måned senere...
Skrevet
At artistene på 50. 60 og 70-tallet har betydd mye for vår tids musikk er det ingenting å si på. Men, det betyr ikke at man automatisk skal erkjenne at de er gode/dyktige musikere. Her kommer et utrolig dårlig eksempel på hva jeg mener: :p

Se for dere den første huleboeren som klarte å lage ild med flint eller to pinner. Imponerende og definitivt veldig viktig for resten av historien. Men, det betyr ikke at det er like imponerende i dag. Vi har f.eks lighter og flammekaster ^^.

Ild med flint og to pinner kan være sjarmerende og i mange tilfeller være koseligere enn lighter, selv om fks flammekaster helt klart har mest trøkk. :p

Skrevet

Happy hardcore!! Men ingenting slår jo charly lownoise and the mental theo med "Tiroler Kaboemsch" absolutt noe å "skryte" av på neste fest!!

:w00t:

Skrevet

Venga Boys - Boom boom boom

Venga Boys - We like to party

Jeg tar de på full guffe for å vekke opp folk som har kubbet i stuen min etter nachspiel.

Skrevet

Kelly Family

Aaron Carter

Philip (han som henger med Equizes)

Idol-Jorunn

Sputnik

Heidi Hauge

Det meste av musikk som blir solgt på diverse bensinstasjoner er som regel dårlig,hvis vi da ser bort ifra samleplater,og konsentrerer oss om enkelt artister...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...