LarsP Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Men, for all del, lås dere inne i black metal'en deres dere. Brenn ned kirker, drep homofile, halshogg sauer, whatever you gotta do! Slå dere løs. Jeg gidder i alle fall ikke diskutere med trangsynte folk. Hahaha, ikke uttal deg om noe du ikke har peiling på. Ingen av de tingene du skriver der har noe med svart metal å gjøre :!: Har de ikke? Bård "Faust" Eithun(Dissection og ex-Emperor) har vært innom fengsel grunnet drap på en mann med homofil legning. Varg Vikernes havnet i fengsel for blant annet drap OG kirkebrenning. Mayhem har halshogget både griser og sau. tr00 Norwegian Black Metal FTW!!!11oneone
ZenCo Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Chilln nå... Greit, så finst det hjerneskada svart-metal folk whatever...
Oovz Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Erm, har noen nevnt Benedicte Adrian og Sven Nordin - Min hvite mage? Blir seriøst kvalm av den sangen
zarz Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Rosa hellikopter er verdens største fjortis sang! Schnappi sangen var litt kul derimot
hylo Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Men, for all del, lås dere inne i black metal'en deres dere. Brenn ned kirker, drep homofile, halshogg sauer, whatever you gotta do! Slå dere løs. Jeg gidder i alle fall ikke diskutere med trangsynte folk. Hahaha, ikke uttal deg om noe du ikke har peiling på. Ingen av de tingene du skriver der har noe med svart metal å gjøre :!: Har de ikke? Bård "Faust" Eithun(Dissection og ex-Emperor) har vært innom fengsel grunnet drap på en mann med homofil legning. Varg Vikernes havnet i fengsel for blant annet drap OG kirkebrenning. Mayhem har halshogget både griser og sau. tr00 Norwegian Black Metal FTW!!!11oneone Det er gutta sine, det!
834HF42F242 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Like barn leker best! Gjelder vel forsåvidt samfunnsavvikerne også...
KimNK Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Berre at denne både kom først og er lengst. Eid. KEKEKKEKEKK!!1 ^^
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Å "drite på leggen" er ikke noe nytt uttrykk.
ZenCo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 oooh... Der bæsja jeg på leggen... Sånn sier vi det... Eller... Ikke jeg da men...
The Norwegian Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Slaxxmål... rap, hip hop, pop... etc...
TLZ Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 At artistene på 50. 60 og 70-tallet har betydd mye for vår tids musikk er det ingenting å si på. Men, det betyr ikke at man automatisk skal erkjenne at de er gode/dyktige musikere. Her kommer et utrolig dårlig eksempel på hva jeg mener: Se for dere den første huleboeren som klarte å lage ild med flint eller to pinner. Imponerende og definitivt veldig viktig for resten av historien. Men, det betyr ikke at det er like imponerende i dag. Vi har f.eks lighter og flammekaster ^^. Ild med flint og to pinner kan være sjarmerende og i mange tilfeller være koseligere enn lighter, selv om fks flammekaster helt klart har mest trøkk.
Heino Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Happy hardcore!! Men ingenting slår jo charly lownoise and the mental theo med "Tiroler Kaboemsch" absolutt noe å "skryte" av på neste fest!!
Toa Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Venga Boys - Boom boom boom Venga Boys - We like to party Jeg tar de på full guffe for å vekke opp folk som har kubbet i stuen min etter nachspiel.
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Kelly Family Aaron Carter Philip (han som henger med Equizes) Idol-Jorunn Sputnik Heidi Hauge Det meste av musikk som blir solgt på diverse bensinstasjoner er som regel dårlig,hvis vi da ser bort ifra samleplater,og konsentrerer oss om enkelt artister...
:utakt Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Det verste jeg har hørt, i betydningen dårligste, er denne gjengen her: http://www.thewebshite.net/blogpages/final_countdown.htm Men sånn ellers, så fatter jeg ikke at folk kjøper rap og R&B. "Come to my candyshop and suck on my lollipop" eller hva han maser om. Talentløst..
Anbefalte innlegg