Gå til innhold

Anbefalinger av headphones

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hey,

Skal ha meg noen nye hodetelefoner;

har sett på Sennheiser's HD 580, er det noe? Skal brukes til gaming, film/musikk på PC'n. Hva tror dere? Finn gjerne noen hakket billigere også

(og _JA_ jeg har sett igjennom andre poster)

pain

¤¤¤ Topic redigert av moderator ¤¤¤

Endret av B|Real
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo virkelig et fantastisk produkt, men prisen er jo en annen sak. I Norge ligger vel prisen rundt 2500,-. Men, du får det du betaler for!

denne og denne er produkter som ligger innenfor det samme segmentet. Uansett hva du velger i prisklassen 2-3K så vil du nok bli meget godt fornøyd!

Skrevet (endret)
580 ser feet ut, men bestill fra www.headphone.com der koster de rundt 1400kr

Hva med frakt, moms, toll og avgifter?

Jeg tenkte varer i den prisklassen førte til at alt det må legges til, men jeg er kanskje ikke helt oppdatert?

Endret av OBServer
Skrevet (endret)
Koss Porta Pro , anbefales sterkt.

Til PC? :roll:

Har portaPro

EDIT: Vil helst ikke bruke masse penger på dette, ihvertfall ikke over 1000kr. Skal være "value for money". men for all del, bra lyd; er drit lei min Trust drit nå :devil:

Endret av P@yNe
Skrevet

I Dagsavisen testet de hodetelefoner i avisen i dag. Og der var det et par sony's tror jeg og phillips som kom ut som best i test.. Sjekk på dagsavisen.no elns.. Og de hedsettene var bilige, ca 500 kr. Men jeg ville kjøpt noe du kunne hatt en stund jeg nå da..

Skrevet (endret)

Har du pengene ville du sent angret på at du kjøpte et par med hd 580\600 mitt abit nf7-s soundstorm lydkort driver disse helt greit :)

eneste som er litt kjipt med hd580 er at de er lagd av plastikk men dette vil nok ikke irritere deg før du holder hd600 i hendene og beundrer glassfiber rammen :D

Endret av Sandiz
Skrevet

Sennheisers HD-280 pro koster vel rundt 1100,-. Forresten, hva er det med Porta Pro-folka her inne som hele tiden skal ha det til at Koss sin åpne løsning passer så fantastisk til HiFi og PC-løsninger. Porta/Sporta Pro er mobile løsninger.

btw: Bilde av HD-280:

30263__SEN_HD280_PRO.jpg

Skrevet
Takker for alle svar, idag kjøpte jeg meg Sennheiser HD570. FYFAEN FOR EN LYD! :D Kjøpte denne for drøye 1.3k på hi-fi klubben i Tr.Heim.

:D

Hva sa jeg? ;)

Skrevet

Bruker mine HD280Pro omtrent hver eneste dag, kjempefornøyd, bestilte fra www.headphone.com , kom på ca 900kr, koster 1200 + moms + porto i norge...

HD570, de er gode nok sonaroperatører i sjøforsvaret, så da burde de holde for menigmann også :)

HD580, de kan vell ikke bli dårligere en 570? :p

Skrevet

KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40. Jeg har de nå, A N B E F A L E S ! ! ! ... :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...