Gå til innhold

Anbefalinger av headphones


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forbanna shopper du har blitt, kjøp deg DSP-500 som jeg har di har du jo t.o.m prøvd og du vet at det er GOD lyd i dem. Så hvorfor drive å status kjøpe din ******? :D

 

mvh petter aka highlander

 

ALTSÅ ALSTAD, DET ER JO ****** IKKE MIC PÅ DEM ENGANG, FORBANNA GEEK HERREGUD. JEG LUKTER STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATUS LANG VEI.

Endret av highlander-
Lenke til kommentar
Takker for alle svar, idag kjøpte jeg meg Sennheiser HD570. FYFAEN FOR EN LYD! :D Kjøpte denne for drøye 1.3k på hi-fi klubben i Tr.Heim.

 

 

:D

Hva sa jeg? ;)

:D

 

 

for en drøm å ha på ørene!!!

 

Nei huff, til alle dere andre ute der, husk å ikke undervurder hodetelefoner/lyd til PC!!! :D:love:

Med en åpen og detaljert lyd, er Sennheiser HD 570 en hodetelefon som passer godt til f.eks CD- og DVD-spillere. Den er behagelig å ha på seg, og vil gi deg mange timer med gode musikkopplevelser.

 

 

Ser ikke til "Gaming" ser ikke til "PC" engang her jeg. Syns du skal sette deg ned foran kabel tv å høre på litt mozart jeg da får du jo mange timer med god musikkopplevelse.

Endret av highlander-
Lenke til kommentar
Takker for alle svar, idag kjøpte jeg meg Sennheiser HD570. FYFAEN FOR EN LYD! :D Kjøpte denne for drøye 1.3k på hi-fi klubben i Tr.Heim.

 

 

:D

Hva sa jeg? ;)

:D

 

 

for en drøm å ha på ørene!!!

 

Nei huff, til alle dere andre ute der, husk å ikke undervurder hodetelefoner/lyd til PC!!! :D:love:

Med en åpen og detaljert lyd, er Sennheiser HD 570 en hodetelefon som passer godt til f.eks CD- og DVD-spillere. Den er behagelig å ha på seg, og vil gi deg mange timer med gode musikkopplevelser.

 

 

Ser ikke til "Gaming" ser ikke til "PC" engang her jeg. Syns du skal sette deg ned foran kabel tv å høre på litt mozart jeg da får du jo mange timer med god musikkopplevelse.

Du har ikke peiling om du sier at HD570 er dårlige til gaming. De er som skapt for gaming :thumbup:

 

PS: Ikke snakk om noe du ikke har peiling på..

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Takker for alle svar, idag kjøpte jeg meg Sennheiser HD570. FYFAEN FOR EN LYD! :D Kjøpte denne for drøye 1.3k på hi-fi klubben i Tr.Heim.

 

 

:D

Hva sa jeg? ;)

:D

 

 

for en drøm å ha på ørene!!!

 

Nei huff, til alle dere andre ute der, husk å ikke undervurder hodetelefoner/lyd til PC!!! :D:love:

bra! de hodetelefonene er konge! utrolig bra lyd og jevla comfortabel å ha på huet! :)

Lenke til kommentar
Har jeg sagt de er dårlig til gaming? "NEI" jeg sa at det ikke var mic på dem og en mic på headsettet pleier som regel å være bedre enn en mic på webcammet f.eks. Jeg kjenner denne homsa her og han vet godt at DSP-500 er døds bra.

1. Han har kjøpt seg headset nå. Er ikke vits å etternøle.

2. Ro ned språkbruken litt highlander.

3. Admin: Steng denne posten nå. Karen har fått svaret på spørsmålet sitt og trenger ikke mer hjelp.

Lenke til kommentar
KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40, KOSS UR40. Jeg har de nå, A N B E F A L E S ! ! ! ... :p

Koss ur-40 anbefales nok av folk som aldri har hørt skikkelige headphones før ;|

Lenke til kommentar
Forbanna shopper du har blitt, kjøp deg DSP-500 som jeg har di har du jo t.o.m prøvd og du vet at det er GOD lyd i dem. Så hvorfor drive å status kjøpe din ******? :D

 

mvh petter aka highlander

 

ALTSÅ ALSTAD, DET ER JO ****** IKKE MIC PÅ DEM ENGANG, FORBANNA GEEK HERREGUD. JEG LUKTER STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATUS LANG VEI.

Skjerp deg :roll:

vet godt at DSP gaming driten din er bra, men tål at andre vil ha noe uten stygg SAS mic på. Vet at lyden på den er knall. Men jeg var på en butikk, hvor folk vet så inni gomperæva mer enn deg, de anbefalte disse. Dessuten syntes jeg de var bedre å ha på, og jeg har ikke tenkt til å GAME hele dagen, mulig de blir brukt til litt andre frmål også (?) Du som er så bortskjemt at det lukter $-glis av deg mange km. unna, kan klare å tåle det, eller?

Endret av P@yNe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...