Gå til innhold

Half Life, Doom 3


Anbefalte innlegg

Synes mumling om disse spillene har surret i mitt bakøre i flere år, hva er griea her egentlig? når kommer de egentlig ut.

 

Blir morsomnt å se om de lever opp til all hypen!!. Revlosjonerendet spill pleier jo å komme fra ingensteder som castle wolfenstein, doom1, wipeout, tomb raider osv, i mange av tillfellene er oppfølgerne ok, men de gir på langt nær samme effekten som når man oppdager dem første gang.

 

lurer på fler ting med spilene

1. Holder min deluxe-2800+-1.3 ramm-pow pro zalman

2. Er det multiplayer på spillene

3. Er det kommet noen demoer på noen av dem

4. Tror dere spillene lever opp til hypen

 

Takk for alle meninger og svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen som med sikkerhet kan sei 100% når dei kjem, men "ryktet" seier at Doom3 kan komme i vår og HL2 til hausten. Eg er redd mange kjem til å bli skuffa, men men, Ting Tar Tid og Time Will Show.

 

2: Eg har lest at det skal være MP til HL2, kjem sikkert til D3 og

3: Nei

4: Det er dei 2 mest hypa spilla nokonsinne, og stilles ekstremt strenge krav til.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Synes mumling om disse spillene har surret i mitt bakøre i flere år, hva er griea her egentlig? når kommer de egentlig ut.

 

Blir morsomnt å se om de lever opp til all hypen!!. Revlosjonerendet spill pleier jo å komme fra ingensteder som castle wolfenstein, doom1, wipeout, tomb raider osv, i mange av tillfellene er oppfølgerne ok, men de gir på langt nær samme effekten som når man oppdager dem første gang.

 

lurer på fler ting med spilene

1. Holder min deluxe-2800+-1.3 ramm-pow pro zalman

2. Er det multiplayer på spillene

3. Er det kommet noen demoer på noen av dem

4. Tror dere spillene lever opp til hypen

 

Takk for alle meninger og svar!!

doom 3 kjem når det er ferdig.

half life 2 kjem ein annan gang.

 

svar på spm:

1) hl2 skal vistnok ikkje ha så høge maskinkrav. trur ikkje at doom 3 kjem til å få så "veldig" høge krav heller. trur nok at maskina di har ein sjans. men skjerkortet kjem til å bli det avgjerande.

 

2) begge spela har muliplayer (det har jo nesten alle spel som kjem ut) hl2 skal vistnok revlosjonere mp delen, eg trur ikkje at den kjem til å bli så veldig revlosjonerande. doom 3 kjem og til å ha mp støtte, men kun med støtte for 4 spelarar (dette kan sikkert forandras på med div. mod'ar)

 

3) det er ikkje kommet noen offisielle demoer av nokon av spela. men begge spela har lekket ut på internett (eg oppforderer ikkje til å prøve nokon av dei)

 

4) eg trur personleg at half life 2 kjem kjem til å bli ein flopp. ganske enkelt fordi det ikkje kjem til å vere noko spesielt med det når det kjem ut. doom 3 har litt større potesial til å verte ein suksess.

 

personleg så gleder eg meg ikkje til nokon av desse spela. ganske enkelt fordi eg hatar alien/monster skyte spel.

Lenke til kommentar
lurer på fler ting med spilene

1. Holder min deluxe-2800+-1.3 ramm-pow pro zalman

2. Er det multiplayer på spillene

3. Er det kommet noen demoer på noen av dem

4. Tror dere spillene lever opp til hypen

 

Takk for alle meninger og svar!!

1. Hva f? Har du noen specs? <- Fine ting...

2. Det er multiplayer på begge spillene.

3. Det har kommet en uoffisiell demo til DOOM III, men den er ikke lovlig. (Fingra fra fatet, mann!)

4. Nei. Absolutt ikke. Hvorfor? Derfor:

 

DOOM III - Kommer ikke til å vare lenge nok, for kort spilletid.

HL2 - Blir utsatt og utsatt, til slutt kan ikke spillet måle seg med andre av framtidens titler. Sorry to say, men jeg er nesten sikker.

 

EDIT: Leifs, indeed.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
her har du mitt tips; glem begge spillene, gjør noe fornuftig til du en dag ser de to eskene i butikkvinduet, da tenker du: "endelig", og kjøper de... Ingen vits å fundere over datoen, det kommer når det kommer...

Går an å fundere, men blir nok ikke noe klokere av det ;) Tror nok ikke at Valve og ID Software vet når de kommer til å gi ut spillene heller :)

Lenke til kommentar

half-life 2 mener du vel, men kult blir d! doom 3 blir også en slager.

 

noen som har spilt doom 1 og 2? ganske morsomme egentlig. røten grafikk men morsomt allikevel. har et avisutklipp fra når doom kom ut om hvor grusomt d var og foreldre burde passe på hva slags spill barna spilte... :p ja, ja

Lenke til kommentar
half-life 2 mener du vel, men kult blir d! doom 3 blir også en slager.

 

noen som har spilt doom 1 og 2? ganske morsomme egentlig. røten grafikk men morsomt allikevel. har et avisutklipp fra når doom kom ut om hvor grusomt d var og foreldre burde passe på hva slags spill barna spilte... :p ja, ja

Grafikken på Doom 1&2 var uten tvil det beste som hadde blitt vist i et spill noensinne da de kom på markedet. Aldri før hadde folk sett en så realistisk gjengivelse av en skremmende verden og spillet scoret 10/10 eller nær 100% i samtlige omtaler av spillene. Om 5 år sitter vi helt sikkert og ler oss skakk over hvor latterlig dårlig grafikk dagens spill har, som feks Far Cry, Doom 3 og Halflife2...

Lenke til kommentar

Valve har sagt at HL2 kommer i sommer. La oss håpe det.

 

Doom III kommer enten i sommer eller i høst (mest sannsynlig).

Doom ble vist for første gang ved lanseringen av GeForce 3 i 2000. Så det har faktisk vært i utvikling i rundt 5år.

 

Doom Nukem Forever skal visstnok komme rundt årsskfitet 2004/2005 etter hva jeg leste for en liten stund siden (Har dessverre ikke link til artikkelen). Det skulle faktisk komme i 1998 og bruke Quake 2 motoren... snakk om utsettelse :!:

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Tror faktisk ikke det er multiplayer på Doom3! For hva skal da Id med Quake4 som kommer rett etterpå? Tror Doom3 kommer til å bli et rent singelplayerspill og så kan vi i-netunger glede oss enda mere til Q4! ;)

har lest at det kjem til å bli ein mp del på doom 3. men den vil bare ha støtte for 4 spelarar (jf tidlegare innlegg i denne tråden)

 

eg trur ikkje at ein mp del på doom3 vil stjele spelarar frå quake4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...