Tomzern Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 (endret) NFS Underground Endret 8. desember 2003 av Tomzern
Zeph Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 NFS Underground Imponerende, med tanke på kor lenge det har vore ute.
JoeDohn Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Transport Tycoon (og TTDX) var liksom det eneste dataspillet de to-tre første åra(!), så det skal nok på topp hos meg. Men de to siste åra er det helt klart Warcraft 3, nå Frozen Throne det går mest i. Bare med den kontoen jeg bruker akkurat nå har jeg spilt 135 timer, i tillegg kommer to kontoer til med tilsammen 90 timer, pluss massevis at tid med customgames. Og det er bare på nettet. Brukt utrolig masse tid på å klare singleplayer N antall ganger også. Elsker de to spilla.
z00l Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Championship Manager !!!! Spilt alle versjoner som er kommet ut, samt oppdateringer etc. Har fulgt cm i tykkt og tynnt siden 93. -z00l-
Blodhemn Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Asheron's Call 1. Spilt av og på siden tidlig 2000. Har lagt en god del mengde timer inn i det spillet.
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Daggerfall. Ble aldri ferdig heller. Jeg spilte litt Daggerfall igår jeg faktisk.... Helt utrolig hvor stort det spillet er... Sikkert 20ganger større enn morrowind
Stig_W Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Jeg spilte litt Daggerfall igår jeg faktisk.... Helt utrolig hvor stort det spillet er... Sikkert 20ganger større enn morrowind 20 ganger er vel å ta litt i, men Daggerfall var mye større enn Morrowind, ja. Mener å huske at Daggerfall hadde ca 300 byer og landsbyer og 2000 NPCer.
The_evil_blue_toad Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Hvordan er Daggerfall? Er det god grafikk? i forhold til alderen?
Stig_W Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Hvordan er Daggerfall? Er det god grafikk? i forhold til alderen? Den gang Daggerfall kom ut var grafikken helt utrolig, spesiellt i detaljegrad osv...men hvorfor bekymre seg om grafikken? Grafikken har ingenting å si for hvor bra spillet er.... Spillet er DOS only, kjører maks 640x480 og software rendering..ingen 3D akslerasjon her i gården nei......men spillet er meeeget bra... Elder Scrolls 1 er også bra, Arena heter det og er også større enn Morrowind... Jeg har spillt gjennom alle tre. Mener Arena kom ut i 92 eller 93 og var den gang meget revolusjonerende, da det bygget videre på konseptet som Ultima Underworld startet....
The_evil_blue_toad Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Er de abandonware eller? Har nemlig aldri sett de i butikken
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Grafikken er bra i forhold til alderen. Men uansett så er grafikken helt håpløs, det er nesten så det ikke er morsomt å spille (vi har blitt for storkrevende)... Dessuten er styringa elendig, det er vel helst den som gjør at jeg ikke orker å spille spillet noe mye..
Byakko-kun Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Det spillet jeg må ha spilt mest er vel freespace ^^ det ruler Diablo 2 LoD kommer nok på en nær andreplass... Framover nå blir det nok utvilsomt en god del FFXI da menh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå