crapgame Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 har skaffet meg enPlextor DVD-brenner IDE PX-708A, Sort DVD+R/+RW og DVD-R/-RW, Retail som kan brenne på 8x, men første gangen jeg brukte det og jeg skulle bestemme brenne hastigheten satte jeg den lavt bare for å teste, men nå har eg lyst til å brenne dvd`er på 4x eller 8x, men det er ikke lenger et alternativ som jeg kan velge i rullgardinen der man justere hastigheten. jeg har prøvd å reinstallere det, men det går ikke ann å skifte til en annen hastighet. ps. har Nero program kan skifte hastighet på cd-brenneren. noen som har noen forslg?
Crack Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack
aschj Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Kanskje den er kresen på media. Jeg får brent 8x på 4x plextor og verbatim media, men bare 4x på 4x memorex media. Test et annet merke enn det du bruker nå.
crapgame Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Skrevet 20. februar 2004 takker for alle svar, men jeg har ingen andre programmer som fungerer på den. vet noen om noen innstillninger som jeg kan gjøre???? trenger noen gode råd.
alkazelters Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Sikker på at platene dine støtter hastgiheten? Det er mange plater som ikke støtter raskere 2x.
alkazelters Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Sikker på at platene dine støtter hastgiheten? Det er mange plater som ikke støtter raskere enn 2x.
OC-Freak Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Hva slags plater bruker du? Prøvd å oppdatere nero til siste versjon? ( 6.3.0.3)
mark Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 sett i platene FØR du velger hastighet, heller FØR du starter Nero
fei Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Se om det er noen innstillinger i plextools som kan hjelpe deg. Har denne brenneren selv og har brent 8x flere ganger. Mulig dumt spm, men du er sikker på at det er en dvd+r plate du bruker? den kan ikke brenne 8x på dvd-r plater(som jeg vet) Last ned siste firmware og plextool fra plextor.be
crapgame Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Skrevet 21. februar 2004 tusen takk for alle svarene. svar på noen spm. ja jeg har brukt dvd+r skal prøve å laste ned den nyeste driveren når jeg kommer hjem et annen smp. hvilkene merker anbefaler dere for å brenne på 8x? og hvilkene butikker selger disse?
fei Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Verbatim 4x kan man brenne i 8x med den nyeste firmware til plextoren din. Du kan kjøpe 8x verbatim plater, men de er dyre. Har hørt at man kan brenne 8x på "that's write" 4x plater, de koster "bare" ca 300kr for 25 plater(har ikke prøvd det selv). Komplett selger til overkommelig pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå