Gå til innhold

SocketA (AMD) kjølere


JohndoeMAKT

Anbefalte innlegg

Den burde i hvert fall ha vært oppdatert hvis den skal være "Sticky". Nesten ingen linker/bilder virker lengre. Synes det er en god guide, men jeg mener at den mister litt tillit når den ikke er oppdatert.

Alle bildene som er hentet fra Netconnection fungerer ikke. Trådstarter burde kanskje fikset det... +en liten oppdatering muligens.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Lurer på om noen leser denne threaden lenger.

 

Men uansett, har en AMD Athlon XP2000+ og vurderte å bestille Mist Frostbite. Er det overkill hvis jeg ikke har tenkt å oppgradere på en god stund? Og hvis jeg kjøper f.eks. en AMD ATHLON XP 2800+ (barton) kommer Mist Frostbite til å kjøpe bra nok?

Lenke til kommentar

eg kjører amd xp2800 å har en volcano 9 coolmod kjøler... med sånn passe turtall så er temp rundt 44 grader idle... å noe over 50 load... men kjører alltid max hastighet å bråk når eg spiller for sikkerhets skyld:P

hendler idle temp er nede i rundt 40 også... men da med kaldere rom seff....

går å tenker på hvilken kjøler eg ska kjøpa meg for eg vil ha samme kjøling med mindre bråk.... å ikke noe vannsøl:P

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har en AMD XP 1800+ socket A data, og er litt irritert over støyen, har idag satt inn northQ 4001 silent psu men kan ikke si det ble bedre av det, så jeg vil ha 1 stk 8cm kab vifte så stille som mulig og vifte til cpuen så stille som mulig og helst fra samme webshop.

 

kan noen gi meg noen tips ?

 

ps har funnet vifte til GF4 kortet mitt, NV1 fra arctic cooling og til cpuen har jeg funnet Arctic Cooling - Cooper Silent 2 - 18db - For Socket A , og til kabinett vifte har jeg funnet Arctic cooling pro tc. men det er bare noe jeg har funnet som virker greie, kom med tilbakemeldinger...:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...
  • 11 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Denne tråden er så gammel at den ikke dukker opp under "Mine innlegg" hos meg med mine innstillinger og derfor har jeg ikke svart deg vembi. Dersom en slik tråd er ønskelig til AM2 og andre socketer er det nok bedre å opprette en ny tråd til det enn å editere denne.

 

Jeg vil forresten nå rapportere denne meldingen og be om at tråden blir tatt bort som sticky både fordi linker er døde men mer viktig fordi informasjonen er utdatert. Denne tråden kom desverre på et tidspunkt hvor jeg ble lei av forumet og tok et års pause så jeg vil samtidig beklage for at den ikke fikk nok oppmerksomhet og oppdatering fra meg.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...